ola,
Ik heb een vraagie die misschien heel makkelijk is maar ik snep er nix van
Ik ben bezig met een dvd database te maken voor mezelluf met PHP en MySQL.
Ik ben al een end gekomen met pielen en veel trial & error maar nu wil ik een functie die mij een beetje boven mijn pet gaat en veel tutorials houden op waar ik verder wil gaan..
het volgende.
Ik wil tijdens het invullen van mijn dvd een image (cover van dvd doos) kunnen uploaden naar mijn server (so far een tutorial op deze site gevonden)
maar ik wil dus na die upload actie nog een verwijzing binnen mijn dbase hebben naar die file locatie. zodat ik niet nog eens een edit dvd moet uitvoeren om nog ff die locatie in te tiepen.
deze functie lijkt een beetje op het usr icon uploaden naar GoT
is hier ergens een uitgebreide tutorial te vinden? Ik zoek me een ongeluk
alvast wederom dank voor jullie kennisdeling
Ik heb een vraagie die misschien heel makkelijk is maar ik snep er nix van
Ik ben bezig met een dvd database te maken voor mezelluf met PHP en MySQL.
Ik ben al een end gekomen met pielen en veel trial & error maar nu wil ik een functie die mij een beetje boven mijn pet gaat en veel tutorials houden op waar ik verder wil gaan..
het volgende.
Ik wil tijdens het invullen van mijn dvd een image (cover van dvd doos) kunnen uploaden naar mijn server (so far een tutorial op deze site gevonden)
maar ik wil dus na die upload actie nog een verwijzing binnen mijn dbase hebben naar die file locatie. zodat ik niet nog eens een edit dvd moet uitvoeren om nog ff die locatie in te tiepen.
deze functie lijkt een beetje op het usr icon uploaden naar GoT
is hier ergens een uitgebreide tutorial te vinden? Ik zoek me een ongeluk
alvast wederom dank voor jullie kennisdeling
It's not DNS. There's no way it's DNS. It was DNS. --The Sysadmin haiku