Toon posts:

Krijg PCMCIA Ethernetcard niet aan het werk

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb hier een dual era 1000 laptop (beetje exotisch modelletje) met een pcmcia ethernet card die ik dus niet aan het werk krijg.
De pcmcia ethernet card is een Planet ENW-3502-T (10 Mbps).

Ik heb van http://www.planet.com.tw/support/htm/NIC.htm de drivers gedownload en als ik em dan probeer te installeren geeft Windows (zowel 98se als 2000) een foutmelding dat ie geen drivers voor het betreffende apparaat kan vinden (windows is unable to locate a driver for this device).
Ik heb het ook geprobeerd op een andere laptop (een toshiba satellite pro 4600) maar daar ook hetzelfde probleem.

Eerst stond er trouwens win95b op en daar deed de pcmcia ethernetcard het wel goed. Maar vanwege een format c: zijn die bestanden er niet meer.

Als ik een pcmcia modem installleer gaat dat overigens probleemloos.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 17:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

(jarig!)
Vaak bij PCMCIA moet je eerst de software installen en dan pas het kaartje erin proppen.
Probeer dat eens :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Verwijderd

Topicstarter
Heb alleen drivers dus kan helaas niets installeren..
Of bedoel je iets anders?

Verwijderd

Topicstarter
Via Update driver krijg ik em nu wel aan het werk onder win2000 (ondanks foutmeldingen van Windows). Reinstall driver lukte maar niet..

Topic kan wat mij betreft dicht. Tnx voor de moeite.