tvw
Verwijderd
ehm, 1 pakketje is niet 1 kilobyte ofzo, dus dat zal moeilijk gaan, ze zijn allemaal anders...
Als je DU meter bedoelt, die kan dat monitoren (is alleen extra software) en kan je vinden op www.dumeter.com 
Het lijkt mij zeer stug dat door middel van registry aanpassingen kan realiseren
Het lijkt mij zeer stug dat door middel van registry aanpassingen kan realiseren
Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)
coolmon en cpu and memory observer zijn leuke programma's hiervoor, hebben ook nog andere opties en kunnen de u/d stand bijhouden 
btw mooie titel, je maakt een screenie van "status lanverbinding" en noemt hem vaal
btw mooie titel, je maakt een screenie van "status lanverbinding" en noemt hem vaal
bedankt, dit is niet precies wat ik bedoelde maar ook heel handigRiemer Reinalda schreef op 19 september 2002 @ 18:45:
Als je DU meter bedoelt, die kan dat monitoren (is alleen extra software) en kan je vinden op www.dumeter.com
tvw
Pagina: 1