[XP] pakketten verzonden/ontvangen veranderen

Pagina: 1
Acties:

• iets
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-09 22:39
Kan ik mijn pakketten ontvangen/verzonden veranderen in MegaByte? Ik zag het laatst hier ergens voorbij komen geloof ik.

ik heb het dus over dit scherm:

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0802/LANverbinding.JPG

tvw

Verwijderd

ehm, 1 pakketje is niet 1 kilobyte ofzo, dus dat zal moeilijk gaan, ze zijn allemaal anders...

• iets
^ kleine kick ^

tvw

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Als je DU meter bedoelt, die kan dat monitoren (is alleen extra software) en kan je vinden op www.dumeter.com :?

Het lijkt mij zeer stug dat door middel van registry aanpassingen kan realiseren :)

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

• nAFutro
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-04-2020

nAFutro

hmm

coolmon en cpu and memory observer zijn leuke programma's hiervoor, hebben ook nog andere opties en kunnen de u/d stand bijhouden :)
btw mooie titel, je maakt een screenie van "status lanverbinding" en noemt hem vaal

• iets
Riemer Reinalda schreef op 19 september 2002 @ 18:45:
Als je DU meter bedoelt, die kan dat monitoren (is alleen extra software) en kan je vinden op www.dumeter.com :?

Het lijkt mij zeer stug dat door middel van registry aanpassingen kan realiseren :)
bedankt, dit is niet precies wat ik bedoelde maar ook heel handig :)

tvw

Pagina: 1