Toon posts:

NHL2001

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
DIt is echt een toffe game!! Wat vinden jullie ervan?

Ik speel uiteraard met de Phoenix Coyotes!(heb daar 3 jaar gewoont) en speelde net tegen italie en heb 16-1 gewonnen!(ok op beginner maar goed) :)

Hebben jullie nog wat tips?;)

Verwijderd

Zwaar, zelfs met een GeForce 2...wel leuk, ziet er veel beter uit dan NHL99.

• LoneRanger
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
"Ladies and gentleman.. your NEW_YORK RANGERS" :)

Only fools are enslaved by time and space.

Verwijderd

Topicstarter
Zwaar??? Bij mij draait alles goed hoor met me voodoo3 3000 met alles op high en 1024*768

En ow ja New York Rangers zuigen!! ;)

Verwijderd

Zeker ook een vlotte CPU...of veel RAM. Ik heb maar een Celeron 400 + 64 MB...

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Ik draai hem op 1280x1024 met alles op high. Ik heb een P3 500 + 128MB + Geforce DDR.
Het rare is dat NHL 2001 beter loopt op mijn systeem dan op die van twee vrienden van mij terwijl die een sneller systeem hebben en een Geforce 2.

Mijn Team : Chicago Blackhawks

• Theeboon
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16:08

Theeboon

theebonen bestaan!

St Louis Blues roeleren!

Ook zonder Hull! (eigenlijk roeleren ze nu harder!)

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een pentium3 500@550 en 192mb geheugen en die voodoo3 3000.. Draait als een speer!! :)

Alleen jammer dat alle stadiums er hetzelfde eruit zijn(behalve het scorebord) want de Air Canada Center is echt mega groot maar ziet er vanbinnen in het spel hetzelfde uit als bv America West Arena.. Maar ok... kan niet alles hebben ;)

• lpb
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

lpb

'kep Geforce (1) en hij draait in 1600*nogwat-@-32BIT (allus high) uiterst degelijk( :) ) 'k Vindt 't wel kewl dat ze zo veel aand8 hebben besteed aan alles eromheen zoals de trainers die tips geven, dat je het spel vanuit de kleedkamer afaan ziet, etc,etc, oftewel details. maar die dingen skip je toch wel na een paar x gezien te hebben. Maar 'k vindt 't kwa gameplay ook beter, t'is nog sneller/soepeler als 2k en de bodychecks,etc zijn ook weer errug hard (vooral met een subwoover onder je bureau ( :) ) !

Verwijderd

Philadelphia, New Jersey, Washington of Colorado dat zijn mijn teams meestal.
Pagina: 1