LO!
Ik heb 2 probleempjes met m'n nieuwe comp.
1- het is nu al 4x voor gekomen in 5 dagen tijd dat, na dat ik na een spel gespeeld te hebben en terug ging naar windows, dat mijn systeem opnieuw opstarte
. Het gaat op Quake 3 Arena en Never Winter Nights, andere spellen heb ik nog niet gespeeld. Ik heb net een nieuw moederbord en processor. mijn configuratie is als volgt;
Epox 8K3A+
AMD XP 2100+
512 DDR 2100
GeForce 2 MX
2- Als ik via MSN een gesprek aan wil gaan met een ander (Koptelefoon en Microfoon) dan krijg ik geen verbinding. Ik heb hier thuis een kleine LAN, het internet word gedeeld door een computer die 24/7 draait. Iemand een oplossing? En ik heb geen firewall draaien.
Als vast bedankt, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Grtz, XLT
Ik heb 2 probleempjes met m'n nieuwe comp.
1- het is nu al 4x voor gekomen in 5 dagen tijd dat, na dat ik na een spel gespeeld te hebben en terug ging naar windows, dat mijn systeem opnieuw opstarte
Epox 8K3A+
AMD XP 2100+
512 DDR 2100
GeForce 2 MX
2- Als ik via MSN een gesprek aan wil gaan met een ander (Koptelefoon en Microfoon) dan krijg ik geen verbinding. Ik heb hier thuis een kleine LAN, het internet word gedeeld door een computer die 24/7 draait. Iemand een oplossing? En ik heb geen firewall draaien.
Als vast bedankt, ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Grtz, XLT