Toon posts:

Digi camera kapot. Wat nu ?

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Gisteren is m'n Casio QV2000/ux kapot gegaan. Ik krijg meestal de melding dat m'n memorycard geformateerd moet worden (3 stuks geprobeerd) of in een enkel geval kan ik een foto maken maar is de jpg corrupt.

M'n vraag is eigenlijk; wie weet er een goede (en goedkope) zaak die deze apparaten kan repareren. Kan iemand uit eigen ervaring spreken ?

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:21

Sport_Life

Solvitur ambulando

:? waarom ga je niet gewoon naar de winkel waar je m gekocht hebt ?

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | 2x Zappi v2.1

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-01 08:42
Laten repareren of een nieuwe kopen.
Heb je er nog garantie op? Ga dan naar de zaak waar je hem hebt gekocht.

Verwijderd

Topicstarter
Ten eerste ,de garantie is inmiddels verlopen. De camera is nu ong. 1,5 jaar oud. Heb hem ergens bij een zaakje gekocht in Vlijmen. Daar kom ik waarschijnlijk nooit meer.

Ik kan hem natuurlijk naar een zaak als Cityfoto brengen, maar ik zit eigen op positieve ervaringen te wachten.

Verwijderd

Topicstarter
Oja , ten tweede, ik heb nog een camera (Olympus C700). Dus de kosten voor reparatie van de Casio valt nu dus wat vervelend uit.

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:54

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

ik zou het gooien op een coulance regeling.
Ook al heb je geen garantie meer; je mag toch wel verwachten dat zo'n ding een jaar of 5 meegaat. Dat betekend dat je bijv 20% van de reparatie zelf dokt en de importeur de rest.

Je hebt dus garantie van de importeur. Bel ze eens en leg je probleem voor.
(begin dan over vertrouwen in producten ed...)

Wise enough to play the fool

• Killemall
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Killemall

Can you say Moooh !!??

Ik heb net de bon gevonden: aankoopdatum 26/03/2001. Dat is toch nog niet zo heel lang geleden. ik zal eens met de importeur contact opnemen. bedankt voor 't advies.

Ben trouwens idd niet boos :)

Oeps, ik zie net dat ik onder m'n andere naam gepost heb.... :o

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:48

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Andere naam?
Je weet dat het hebben van meerder gebruikersnamen op GoT niet is toegestaan, en kan resulteren in een ban voor beide accounts?

Verder sluit ik dit topic omdat wij niet voor je kunnen beslissen wat jij met je kapotte camera moet doen. :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.