Toon posts:

Gedeelde bandbreedte limiteren *

Pagina: 1
Acties:
  • 69 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan internet delen, maar me broer download en download maar :S ... hoe kan ik er voor zorgen dat hij maar de helft van de verbinding kan gebruiken zodat ik nog wel fatsoenlijk kan internetten?

• Nobby
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:46

Nobby

Nuts!

zit niet veel anders op dan je broer eens ff aanspreken.

From all the things I have lost, I miss my mind the most - Ozzy
Uitvindingen zijn niets anders dan betere middelen naar een slechter doel - Berry van Aerle
Het uitzetten van je pc is als het dooddrukken van een muis, dat doe je niet zo makkelijk.

• Cryonist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-05 11:04

Cryonist

- Something clever -

(jarig!)
Als je windows XP gebruikt kan je met QoS packet scheduling bandtbreedte reserveren voor een bepaalde pc. Ff op zoeken met google en je komt er vast wel achter hoe precies.

In the beginning there was nothing. God said, 'Let there be light!' And there was light. There was still nothing, but you could see it a whole lot better.
D3

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14:51
hehe zelf proxy server draaien en hem via de proxy laten innetten (lkr zijn kazaa, edonkey, winmx poorten blokken) :P

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:45

job

de download is meestal het probleem niet, die wordt meestal wel een beetje verdeelt.
het belangrijkste is dat je upload niet dicht slibt. dus bij kazaa de share bandbreedte verlagen.
je kan idd met qos ook het een en ander.
ik heb de ervaring met meerdere grootverbruikers in een huis te zitten.
de download max haal ik niet zo snel. maar de upload max wel

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Hoe deel je inet nu?
Ga in ieder geval even [search=qos], [search=bandbreedte limiteren] etc. Dan kom je een paar tips tegen, maar tot nu toe voor zover ik weet geen manier die heel goed werkt. Kijk even naar de xCAT Capper van skunkah

De topictitel suggereert alsof je vraagt hoe inet te delen, ik pas 'm dan ook even aan. Probeer voortaan even een titel te verzinnen die je vraag beter beschrijft. Tenslotte mag deze vraag wel naar NT verplaatst worden :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
damster schreef op 18 september 2002 @ 17:22:
de download is meestal het probleem niet, die wordt meestal wel een beetje verdeelt.
het belangrijkste is dat je upload niet dicht slibt. dus bij kazaa de share bandbreedte verlagen.
je kan idd met qos ook het een en ander.
ik heb de ervaring met meerdere grootverbruikers in een huis te zitten.
de download max haal ik niet zo snel. maar de upload max wel
Niet mee eens.. Download vol gebruiken is net zo erg als upload, maar upload volledig gebruiken is wat makkelijker :)
Maar ik heb verschillende keren gehad dat ik chello volledig gebruikte (zat van een paar ftp's te leechen) en dat m'n broertje en zus allebei vroegen "of ik soms weer aan het downloaden was".

• Predator
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:42

Predator

Suffers from split brain

Everybody lies | BFD rocks ! | PC-specs

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.