Om nog maar weer ff terug te komen op de java chat: Zowel de server als de client, maken nu gebruik van een PrintWriter en een BufferedReader voor de output en input resp. Een vriend vertelde me dat ik een beter een DataOutputStream en een DataInputStream kan gaan gebruiken, hij vertelde er alleen niet bij waarom. Je raadt het al: Is dit waar en zo ja, waarom?
Hmm maakt niet zoveel uit. BufferedReader en PrintWriter heb ikzelf ook gebruikt, en werken prima. Niet te veel gedoe. Het gaat om tekst, en dan is het prima genoeg. althands imho.
Heb wat gegoogled en deze link gevonden: http://www.newarchitectmag.com/archives/1997/07/java/
Daar staat o.a. het volgende:
Daar staat o.a. het volgende:
One direction is quite clear: You should no longer use a readLine() with a DataInputStream (this generates a deprecation message at compile time); rather, use a BufferedReader. Other than this, DataInputStream is still a "preferred" member of the Java 1.1 IO library.
"There are 10 kinds of people in the world, those who understand binary and those who don't" | Werkbak specs
Uhm nee hoor, maar dat waren ff 2 vragen waar ik mee zat en aangezien er hier mensen rondhuppelen die het vast wel weten is dat wel handig om dat hier te vragen. Zo helpen we elkaar toch?
En elke keer een nieuw topic ervoor openen?
(geen reply op ACM natuurlijk, maar had z'n quote nodig
Opera OpenOffice.org Jabber Psi jabber://llama@mordax.com
De vraag is beantwoord, dus einde van dit topic. Sorry kom hier nog maar net kijken, heb wel wat regels gelezen, maar dit was een nieuwe vraag, dus een nieuw topic, anders krijg ik weer te horen dat de titel van de vraag niet klopt met wat er staat.
kleine vragen die in verband staan met de orignele vraag kunnen natuurlijk altijd wel ff erbij worden gesteld.
YesVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:55:
Scorpion...zit jij ook op gameskool forum?
Ik ben naar huis, lasagne eten, laterz
eetsmakelijk
Pagina: 1