Ik wil binnenkort de overstap maken naar een Asus P4S8X. Dit omdat het veel features heeft, RAID en SATA. Andere SiS648 mobo'z zijn zeer slecht te verkrijgen n.l. Maar nu vroeg ik me af, of het zin heeft om mijn Corsair XMS 3000 Mem te vervangen door een PC3200 Reep van Samsung of Corsair? Samsung is erg goed, met name de PC2700 variant was erg lekker. En Corsair is altijd de top geweest, maar daar betaal je ook voor.
Wat is nu de beste keus, en dan met name voor de mem benches in Sandra? Want deze XMS3000 die k nu heb is toch een doorgevoerde PC2700 reep? Wil een zo hoog mogelijke FSB halen met dat mobo icm Samsung of Corsair reep.
Wat is de beste keus? Of wie heeft er al ervaring mee? Want dat nwe EPoX bord schijnt snel te zijn in OC'en. Alleen geen RAID en is ie moeilijk verkrijgbaar
Wat is nu de beste keus, en dan met name voor de mem benches in Sandra? Want deze XMS3000 die k nu heb is toch een doorgevoerde PC2700 reep? Wil een zo hoog mogelijke FSB halen met dat mobo icm Samsung of Corsair reep.
Wat is de beste keus? Of wie heeft er al ervaring mee? Want dat nwe EPoX bord schijnt snel te zijn in OC'en. Alleen geen RAID en is ie moeilijk verkrijgbaar