Niveuadaling GoT, oplossing?

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
Wat ik gemerkt heb, en waar ik zeker niet de enige in ben, is dat het niveau van GoT achteruit gaat tov een tijd terug, er worden amper vernieuwende vragen gesteld, maar er worden topics geopend van hoe je een ledje aan moet sluiten of weet ik wat...

Hier is vaak niet gezocht in de search en de faq, ookal heb je bij het reggen aangevinkt dat je de faq voor 100% gelezen hebt, en je aan de regels zal houden, veel mensen vinken gewoon aan dat ze dat gedaan hebben (wie o wie leest nou echt alle overeenkomsten ;)).

Er worden ook vaak slechte topic titels gebruikt, en het gebruik van [onderwerp] is ook niet genoeg...

Wat ik denk dat hier aan zou kunnen gebeuren om het probleem op te lossen:

- Je kan een minimaal aantal posts hebben en aantal dagen geregd zijn alvorens een topic te kunnen openen.

- Een apart n00b gedeelte, maar ik denk dat het geen zin heeft, omdat dan toch alles elders geplaatst word

- Een lijst met topicrequests maken, dat ieder topic dat iemand wil openen eerst bij een modje moet komen, die er alvorens tooestemming voor geeft, denk hierbij niet aan mail, maar een aparte status van het topic, waarin er niet in gepost kan worden, maar eerst "geactiveerd" moet worden.

- Een filter over het te openen topic halen, dat er een minimaal aantal trefwoorden in de titel moeten staan, en dat er dan automatisch op die woorden gezocht word in de search of bij google

- om het probleem op te lossen kan je de [...] verplichten, door een rolmenu te maken, of iets in te moeten vullen alvoens het topic geopend kan worden...

Dit alles zou natuurlijk veel werk met zich mee brengen, een extra scherm als je een topic opent ed. ook bij het opzetten van zo`n systeem s veel werk gemoeid...

Electronics development

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Geregistreerd op Tuesday 30 April 2002 23:52
:X

• 3lmowww
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-06-2022
en ik heb het zekers wel gemerkt hoor... dat alles gedaald is, ik was hier al een tijdje onder men broers account aan het rondlopen...

Electronics development

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 30-09 11:31

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Om te zorgen dat ze de FAQ lezen:
-Bij het aanmelden de FAQ automagisch laten verschijnen en dan wat random multiple choice vraagjes stellen
-Als je voor het eerst in een van de fora komt de FAQ van het betreffende forum eerst laten verschijnen
Als blijkt dat ze die niet lezen... gewoon een OW! >:)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Jongens, deze discussies zijn _zo_ vaak gevoerd hier, we weten het en we zoeken nog steeds naar oplossingen. De oplossingen die jij meldt zijn allemaal al genoemd :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:39

JvS

Ik heb hem zelf ook

hoe nobel bedoeld ook, dit is allemaal al besproken en overwogen.. Ook in lieve adjes moet je je realiseren dat heel veel al besproken is. Met een search naar het woord "niveau" in LA kom je een heel eind.

Ik doe dit topic dicht omdat het altijd op hetzelfde uitdraait. ALs je echt iets hebt toe te voegen kan je een van de andere draadjes omhoog schoppen..

[ Voor 0% gewijzigd door JvS op 18-09-2002 16:15 . Reden: ow hoi G5rene :P :* ]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.