Ik heb hier weer een volgende probleem met mijn plexiglaspc ([rml][ CM]Plexiglas case voor MP3-pc *pics!*[/rml]).
Ik kon eindelijk win2k pro uk gaan installeren nadat ik een 52x A-Open cd-rom speler had aangesloten op secondairy master. De 6Gb IDE HD zit op primary master.
Hij heeft er netjes één 5,8Gb NTFS partitie van gemaakt en bestanden kopiëren ging prima, maar na een reboot en het opstartscherm van win2k, krijg je een hardwaredetectatie, op ongeveer 25% krijg ik een blauw scherm met het volgende erop:
Ik kon eindelijk win2k pro uk gaan installeren nadat ik een 52x A-Open cd-rom speler had aangesloten op secondairy master. De 6Gb IDE HD zit op primary master.
Hij heeft er netjes één 5,8Gb NTFS partitie van gemaakt en bestanden kopiëren ging prima, maar na een reboot en het opstartscherm van win2k, krijg je een hardwaredetectatie, op ongeveer 25% krijg ik een blauw scherm met het volgende erop:
De pc bestaat uit een mobo met onboard GPU, 1 reepje 128MB 100MhZ RAM, een 300Mhz AMD-K6 processor, 6GB IDE notebookHD, 52x A-Open CD-Rom speler.*** Stop: 0x00000A (0x00.... etc etc)
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL
*** Adress 80445CCE base at 80400000, Datestamp 384d9b17 - ntoskrnl.exe
Beginning dump of physical memory.
Physical memory dump complete.