Toon posts:

[2K]Blauw scherm tijdens detecteren hardware?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier weer een volgende probleem met mijn plexiglaspc ([rml][ CM]Plexiglas case voor MP3-pc *pics!*[/rml]).

Ik kon eindelijk win2k pro uk gaan installeren nadat ik een 52x A-Open cd-rom speler had aangesloten op secondairy master. De 6Gb IDE HD zit op primary master.

Hij heeft er netjes één 5,8Gb NTFS partitie van gemaakt en bestanden kopiëren ging prima, maar na een reboot en het opstartscherm van win2k, krijg je een hardwaredetectatie, op ongeveer 25% krijg ik een blauw scherm met het volgende erop:
*** Stop: 0x00000A (0x00.... etc etc)
IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

*** Adress 80445CCE base at 80400000, Datestamp 384d9b17 - ntoskrnl.exe

Beginning dump of physical memory.
Physical memory dump complete.
De pc bestaat uit een mobo met onboard GPU, 1 reepje 128MB 100MhZ RAM, een 300Mhz AMD-K6 processor, 6GB IDE notebookHD, 52x A-Open CD-Rom speler.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Loop Q165863 'even' langs. Geheugen testen kan in ieder geval geen kwaad (www.memtest86.com).
offtopic:
Leuk gedaan

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

Topicstarter
F_J_K schreef op 18 september 2002 @ 16:45:
Loop Q165863 'even' langs. Geheugen testen kan in ieder geval geen kwaad (www.memtest86.com).
offtopic:
Leuk gedaan
Mja, ik denk dat ik dan maar ff win98 erop ga gooien, dan kan ik altijd nog 2K later proberen.

• Master__R
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:08
Misschien moet je eens proberen om de insteekkaarten eruit te halen en na installatie er pas weer in te doen.

Dit werkte bij mij wel goed.

Verwijderd

Topicstarter
Master__R schreef op 19 september 2002 @ 12:42:
Misschien moet je eens proberen om de insteekkaarten eruit te halen en na installatie er pas weer in te doen.

Dit werkte bij mij wel goed.
Als je zou lezen, zitten er geen insteekkaarten in O-)

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13-09 19:44

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Interrupten in bios uitzetten/opmzetten? Ik beb zelf megemaakt dat een systeem dat onder windows 98 goed werkte onder windows 2000 last had van interupt conflicten.

Probleem heb ik toen uitvonden door in de logging van windows 2k te zoeken. (flink zoeken op recente files in de NT directory)

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
leuk_he schreef op 19 september 2002 @ 13:09:
[...]

Interrupten in bios uitzetten/opmzetten? Ik beb zelf megemaakt dat een systeem dat onder windows 98 goed werkte onder windows 2000 last had van interupt conflicten.

Probleem heb ik toen uitvonden door in de logging van windows 2k te zoeken. (flink zoeken op recente files in de NT directory)
IRQ conflicten :?
Pagina: 1