Toon posts:

Nieuwe cooler=pc dood?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb tijdje gelden een PC gekocht en samengesteld, alleen de cooler was niet goed genoeg voor me proc (AMD XP2100+) dus ik had andere cooler besteld en bevestigd, gaat pc niet meer aan, dus ikke denken dat het proc was, dus niet heb proc vervangen en werkte nog niet, heb daarna videokaart 2x vervangen (1x AGP en andere keer PCI) was het ook niet, daarna voeding geprobeerd, was het ook niet, fannetje van cooler draait dus het is het geheugen niet, hdd werkt ook, CD speler en writer werken ook, en lampjes niey maarjah die deden het helemaal niet, maargoed ik zou graag willen wetn wat er kapot is...iemand enig idee??
o ja heb mobo terug gestuurd, is inmiddels weer terug met mededeling dat ie gewoon werkt :S

specs:
ECS Elitegroup K7S6A
AMD XP 2100+
256 mb DDR kingston
Vulcano 7+ cooler (voorheen Coolermaster Socket A tot amd xp 1500+)

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

toch niet beide proc's kapot geduwd met je koeler he :/ kijk ff of die proc's het in een andere pc wel doen (als je daar de mogelijkheid tot hebt)

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Verwijderd

Hmm, je kunt nog proberen je CMOS te resetten, dit doe je op je moederbord. Volgens mij is dat bij een HP BRIO jumper 2, maar ik weet het niet van jouw moederbord, hiervoor moet je ff je handleiding bij langs gaan. Zoek naar "clear CMOS"

Verwijderd

Topicstarter
had als 2de een AMD TB 1200 mhz ingepropt en daarna weer teruggebracht naar winkel deze hebben hem getest of ie werkte (anders nemen ze hem niet terug) en dees werkte gewoon)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 15:55:
Hmm, je kunt nog proberen je CMOS te resetten, dit doe je op je moederbord. Volgens mij is dat bij een HP BRIO jumper 2, maar ik weet het niet van jouw moederbord, hiervoor moet je ff je handleiding bij langs gaan. Zoek naar "clear CMOS"
done, nog niks, krijg gewoonweg geen beeld, geheugenlampje brand en cooler draait (ook @ videokaart)