hoe kan ik me "un-registeren" voor GoT? staat niet in de FAQ.
Verwijderd
Kan niet (cq kan niet door jezelf gedaan worden) 
Opties:
• mailen naar gathering@tweakers.net
• Gewoon wegblijven.
• Wachtwoord veranderen naar iets wat je vergeet.
Opties:
• Gewoon wegblijven.
Profiel leeghalen en je emailadres veranderen naar een niet bestaande werkt ook erg goedVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 15:46:
Kan niet (cq kan niet door jezelf gedaan worden)
Opties:
• Gewoon wegblijven.
🌞🍃
Dat doen ze niet meer afaikPluisje schreef op 18 september 2002 @ 15:47:
je kan ook je account laten blocken
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Veel warez en pr0n links posten. Dan krijg je zo een ban en hebben wij er ook nog wat aan 
Dit is overgins geen request
Dit is overgins geen request
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 15:44:
hoe kan ik me "un-registeren" voor GoT? staat niet in de FAQ.
Unreggen kan niet, er zouden dan gaten vallen in topics waarin je ooit gepost hebt zeg maar.
Meest effectief is: weghalen alle info in je profiel, email-adres aanpassen naar een niet-bestaand adres.
Er wordt dan een nieuw wachtwoord opgestuurd naar dat niet-bestaande adres, en je kan dus niet meer inloggen.
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Wat ook leuk is is om je nickchange te gebruiken op het laatste moment naar iest waar aan je kan zien dat het account dood is
Blij dat ik geen mod ben danPeertje schreef op 18 september 2002 @ 16:21:
Wat ook leuk is is om je nickchange te gebruiken op het laatste moment naar iest waar aan je kan zien dat het account dood is
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Denk dat de topicstarter zn antwoord wel heeft inmiddels
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.