Because Great minds Think alike
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
dit is een eigen intern ontwikkelde application maar het "dev" team weet mij te vertellen dat een service niet kan interacten met de desktop, lulkoek mo swat
als ik een toolke van onder de neus stoempen dan is da 1-0 voor mij :-)
als ik een toolke van onder de neus stoempen dan is da 1-0 voor mij :-)
Verwijderd
Bij de eigenschappen van een service in je services lijst staat zo'n leuk vinkje; "let this service interact with desktop" oid. Genoeg bewijs niet?
anders gewoon een programmaatje schrijven, dat iedere zoveel seconden checkt of de service nog loopt of iets dergelijks. (niet echt een nette oplossing btw, maar als het echt nodig is...
)
Thanks ik zal eens zien of dat dit werkt :-)Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 17:24:
Bij de eigenschappen van een service in je services lijst staat zo'n leuk vinkje; "let this service interact with desktop" oid. Genoeg bewijs niet?
Weet iemand in de tussentijd misschien iets nieuws hiervoor? Ik zou graag een aantal services willen monitoren (zien of de service draait of niet) en met een (of twee) muisklikken de desbetreffende services starten of stoppen. Het lijkt me ideaal als dit via de system tray, een toolbar of een webpage kan.. Iemand enig idee of hier iets voor bestaat of dat er makkelijk ietrs voor te maken is?
Was getekend, enz. | specs
Pagina: 1