Toon posts:

hosting : klanten vinden voor 10mbit bandbreedte + rack

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic hoe aan een 100mbit verbinding komen? waar het goedkoopst>?
heb ik wat informatie verzamelt en een paar keer met trueserver gecorrespondeerd
hun mailde mij dat een 100mbit verbinding met een ruimte van 20 vierkante meter huren bij hun zoveel kost : 4800 euro in de maand voor de ruimte afhuren en 15000 euro per maand voor de bandbreedte af te huren.

nou wou ik zo’n verbinding + ruimte gaan huren en wou ik het volgende gaan aanbieden:

een 10mbit bandbreedte met 10mbit dataverkeer en een compleet rack waar klanten hun servers in kunnen zetten. Ik heb aan trueserver ook gevraagd of het mogelijk was dat als er problemen zijn mijn klanten gebruik kunnen maken van deskundige medewerkers van trueserver die hun kunnen helpen met het oplossen van hun probleem. En dit is mogelijk (tegen uurtarief 40/euro per uur en 24/7 uur beschikbaar)
dit wou ik gaan aanbieden voor 2550 euro in de maand en dit via een jaarcontract

het gene wat ik aanbied is een stuk goedkoper in vergelijking als trueserver dit zou aanbieden want bij trueserver betaal je namelijk al voor 1mbit + een rack al 900 euro in de maand (dus reken maar uit).

Deze vraag stelde ik aan trueserver
Wat vindt u van de prijs van 2500 euro voor het volgende: ? >
Colocation
Klant krijgt een heel rack tot zijn/haar beschikking met 10mbit bandbreedte die alleen door de klant wordt gebruikt. En verder krijgt de klant onbeperkt dataverkeer.

Antwoord hierop

Lijkt me een redelijke prijs!

Waar ik vervolgens na vroeg was of hier klanten voor te vinden zijn en dit was het antwoord

Zeker; wij bieden voor 900E op z'n laagst voor 1 kast+1Mb.. dus als jullie voor 2500E 10Mbit erbij bieden is dat erg scherp.

Trueserver zou mij ook kunnen helpen voor de benadering van klanten maar ze kunnen me helaas niet helpen met klanten te vinden.

Nou was mijn vraag aan jullie hoe kan ik klanten vinden voor dit gene wat ik wil gaan aanbieden? En wat zou mijn doelgroep zijn? Als ik 10 klanten kan vinden die met mij in zee gaan en een contract willen afsluiten op jaarbasis kan ik een bedrijfsplan gaan maken en hiermee proberen een lening aan te vragen.

Graag normaal reageren in dit topic en het liefst alleen reageren op deze 2 vragen die ik hier stel ik wil namelijk niet dat hier ook een slotje op komt. Ik dank jullie alvast voor jullie medewerking

Verwijderd

alsjeblieft, kun je niet gewoon, na het 300e keer kappen met je onzin meneertje thomazzz, gottum

|:(

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Nee he niet weer ....
Thomazz/Gottem/3e kloon/4e kloon, wanneer hoe je ermee op ?

Het is je al 10x heel goed uitgelegd dat je alleen maar droomplannen heb, want je kan niet eens alles onderbouwen, dus waarom vraag je iedere keer hetzelfde ?

Tevens is dit dus de 4e keer dat je op GoT een kloon aanmaakt en het mag eigenlijk niet eens 1x.

Ik wil verder ook vragen of niemand meer wil reageren in dit topic, aangezien dit dus waarschijnlijk een kloon is en er netjes een sm melding is.
Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics

• Roelant
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Yep, clone, dus gebanned, topic dicht.

Dit topic is gesloten.