Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

dremel kloon naar de klote :S

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• intuliegend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-04-2024

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
heb probje, was met m'n dremel koon (black en decker) in m'n nieuwe kast aant zagen, dremel lag naast me (heb zo'n veer derbij) , ben net 15 min bezig hoor ik ineens een plof,..... |:(

kijk ik naast me en komt er nogal wat rook uit dat ding, stop was ook doorgeslagen.... zat in een dure stekkerdoos (20 pleuro vind ik veel)zo'n beveiligt ding, die was nu dus ook kapot...... :'( (zit ook zekeringetje in dacht ik)

nou komt dat ding van de gamma (jazeker gamma) maar ik heb de bon niet meer, geen garantie dus.....maar heeft iemand enig id of dit te maken is (ben geen michael angelo met electronica), en heeft iemand dit ook wel eens gehad??

pray upon the plp that can help me _/-\o_

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

• sPENKMAN
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:49
gewoon terug gaan naar de gamma... niet geschoten is altijd mis ;)

Eve char: Warock <TEST>

• eightValve
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

eightValve

Zegt u toch allemaal???

hmz.... iig ff de koolborstels checken, als die op waren en het laatste stukje is versplinterd ofzo, dan moet je hem ff schoonmaken en nieuwe d'r in.....

• Sherlock
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:11

Sherlock

No Shit

Misschien toevallig gepind? Neem dan een stukje van je rekening-afschrift mee, kom je in ieder geval overtuigend(er) over.

And if you don't expect too much from me, you might not be let down.

• DAMAGE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-11 22:08

DAMAGE

a.k.a. Rice_NL

koop er nog een en breng deze terug..

Lian Li O11 Dynamic EVO | Corsair HX1500i | Intel i9 13900K | ASUS Maximus HERO Z790 | 32GB GSkill Trident Z5 7200 DDR5 | Samsung 980 Pro 2TB | RTX 4080 | Simucube 2 Pro wheel

• Ethnocentrix
  • Nu online

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

gewoon terug gaan naar waar je um hebt gekocht.

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
eightValve schreef op 18 september 2002 @ 15:33:
hmz.... iig ff de koolborstels checken, als die op waren en het laatste stukje is versplinterd ofzo, dan moet je hem ff schoonmaken en nieuwe d'r in.....
de koolborstels???? hmmmm 8)7 8)7 8)7 geen flauw id wat je bedoelt maar neem aan dat je daarvoor je dremel open moet gaan schreoeven...das in princiepe geen probleem maar ben bang dat je dan je garantie wel helemaal kan vergeten.

en heb helaas niet gepint....dus geen bewijs.... :'( (kan nog wel een x teruggaan en dat ding gewoon op de toonbank gooien in plaats van te bellen,,,50 pleuro naar de klote=toch zonde

specs: AMD 8 core+Cryorig Ultimate @ 5,2Ghz - 16GB - 2x R9 290 met wc - HyperX Fury SSD - 2x1TB Raid1

Verwijderd

DAMAGE schreef op 18 september 2002 @ 15:35:
koop er nog een en breng deze terug..
>:) dat is wel slim, vraag je bij het terug brengen om je geld })

• Bezzerk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:39
kan nog wel een x teruggaan en dat ding gewoon op de toonbank gooien in plaats van te bellen,,,50 pleuro naar de klote=toch zonde
Daar had je bijna een echte Dremel voor kunnen halen, incl 2jaar garantie dus...

Verwijderd

me heeft ook een Black en Dekker dremeltje! ik vind dat ie heeel erg snel heet word! maar ik slijp ff 5min en dan w8 ik weer, en ik ga eerst een paar keer over de lijn, zodat er een snee in zit...en dan haal ik hem pas helemaal eruit.

• Meulugar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 08:47

Meulugar

Vanuit het zonnige zuiden![PT]

hmm ik was van plan om ook zo'n black en dekker kloontje te halen, maar daar zie ik nu maar vanaf ik spaar wel effe door voor een echt dremel.

• mr.loepie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-11 11:24

mr.loepie

Canon Eos R5II + wat glas ;-)

pr3torion schreef op 18 september 2002 @ 18:02:
hmm ik was van plan om ook zo'n black en dekker kloontje te halen, maar daar zie ik nu maar vanaf ik spaar wel effe door voor een echt dremel.
de aldi heeft soms ook van deze dremels, van top craft zon ding heb ik ook en draait nu al een jaar of 3 en nooit problemen met dit ding, met traploos toerental regeling en een doosje met 10talllen onderdelen voor slijpen, schuren enzo.

Asus Apex Z890, 285K @ 5.6 GHZ all P-core, 5,0Ghz All E-core (custom WC) , 48GB 8000mhz C36 Corsair Dominator Titanium DDR5, Synology 1821+ 24 TB.

• intuliegend

intuliegend

Wist ik wel....

Topicstarter
hmm heb die black en decker dremel al paar maanden en nog nooit probs mee gehad (tot nu dan)

probleem is gewoon dat hij idd te snel warm word, ik zat 15-25 min te zagen en da vond die dus niet fijn, dus voortaan gewoon om de 5 min ff af laten koelen :7

Verwijderd

Dremel of Black 'n Decker maakt geen hol uit.

Beiden hebben gewoon koolborstels, en ze draaien beiden zo'n 30.000 toeren.
Ook de Dremel slijt, ik heb hier al 2x nieuwe koolborstels in moeten doen (in de echte dremel dus)

En die 2 jaar garantie van Dremel zegt ook vrij weinig, slijtage dekken ze namelijk niet. En koolborstels vallen gewoon onder slijtage :)
Pagina: 1