Toon posts:

Netwerk; soms wel, soms niet?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb hier een vreemd probleem. Soms kan ik met mijn laptop het netwerk/internet niet op.
Zo deed hij het gisteren nog prima, maar vandaag gewoon niet meer! :?
Ik heb het idee dat de 1394-Connection (Firewire) botst, omdat ik hier ook andere topics over gelezen heb, die ook geen netwerk konden krijgen en die ook een 1394-connection hadden.
Toen ik het netwerk voor het eerst installeerde kreeg ik het ook niet voor elkaar tot hij het opeens deed! :?
In WinXP geeft hij dus aan dat de kabel van de Realtek netwerkkaart er niet in zit. Terwijl die er WEL inzit en ook in een goede (dus niet defecte) poort van de HUB zit...
Ik heb al geprobeerd de Firewire uit te schakelen, maar dat helpt niet. Heeft iemand tips?

Verwijderd

Ligt het niet aan je kabel.
Misschien moet je het eens met een andere proberen.

Verwijderd

Ik zou in elk geval je netwerkkabel even vervangen. Ik heb ook een keer meegemaakt dat hier een storing in zat. Erg vervelend en zeer moeilijk op te sporen.

Verwijderd

Topicstarter
Het is niet de kabel. Met een andere kabel (waarvan ik zeker weet dat ie het doet) deed hij het nog niet. :'(

Verwijderd

klinkt vaag, zijn alle drivers juist geinstalleerd? Misschien effe alles opnieuw installe

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb WinXP al opnieuw geinstalleerd en hij herkent de netwerkkaart zelf en installeert dan zelf ook drivers. Maar voordat ik WinXP ernieuw op had gezet had ik dit probleem dus al, en toen kwam hij van de fabriek-af geinstalleerd.
:? zucht :? zucht :?
Pagina: 1