• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:20
Hi,

ik heb een Sony J5 GSM met als provider O2. Ik ben zeer tervreden over de telefoon zelf en ook over O2 (goed bereik, fijn geregeld met SMS en bellen, etc.).

Maar sinds een paar dagen heb ik het probleem dat de telefoon uit valt (dus gewoon uitstaat) maar als ik dan op de rode knop duw (aan/uit knop) dan "start" de telefoon sneller op dan dat je de GSM normaal aanzet. Of dat ik na de ik bel dat dan hij uitvalt.
Ik heb geen last van netwerkproblemen, dus hij staat gemiddeld altijd op 3/4 streepjes.
De GSM is nog nooit gevallen ofzo.

Wat kan hieraan doen?

Alvast bedankt

This is the Way.

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Even met Sony bellen? Ik denk niet dat je er zelf veel tegen kan doen.

• NoTimeRemains
hoeveel voor je sony j6? is simlock vrij?

This is the Way.

• NoTimeRemains
ik heb uhm PS bij Dixtone gekocht maar die bestaan niet meer :'( wat moet ik nou doen als ik terug wil met me GSM?

This is the Way.

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

direct naar sony sturen...

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Verwijderd

ja, of gewoon even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt :)

• Attilla
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-06-2021
Sony heeft een wait & repair service.

Dit is een hele grote "winkel" vlakbij schiphol als ik me niet vergis.
Je levert daar je telefoon in, dan moet je een uurtje wachten in die mja tentoonstelling eigenlijk van 2meter brede tv's super audio sets etc.

Ik zou er zeker langs gaan, al is het alleen maar om alle nieuwe snufjes weer te zien.
Verwijderd schreef op 18 September 2002 @ 16:35:
ja, of gewoon even naar de winkel gaan waar je hem gekocht hebt :)
HIValicious schreef op 18 September 2002 @ 15:45:
ik heb uhm PS bij Dixtone gekocht maar die bestaan niet meer :'( wat moet ik nou doen als ik terug wil met me GSM?
Dat kan hij dus niet. :)

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

HIValicious schreef op 18 september 2002 @ 15:45:
Dixons heeft de service overgenomen voor Dixtone klanten. Ik had ook een telefoon gekocht voor mijn moeder bij Dixtone, en die kon ik voor reparatie bij Dixons brengen. Er heeft op de Dixtone-site (bestaat nu niet meer) een telefoonnummer gestaan, waar ik die informatie kreeg. Toevallig ging de telefoon op dezelfde dag kapot dat Dixtone stopte.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• NoTimeRemains
thnx de wait en repair service ligt idd in adam maar ook in echt (4 km verop) dus ik belle kan ik uh ook langs brengen? uhm neej moet verzonden worden met post :( klote kan ik een btje gaan betalen voor iets wat nog geen 4 km verderop is ... dat suxxx

This is the Way.

• Mr.Nobody
  • Niet online
maak eens de conector schoon van de batterij. ik heb dat verschillende keren gehad met mijn j5.

voor alle leuke dingen die je met de j5 kan doen en specifieke vragen kun je ook eens hier kijken: syllas forum

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

Verwijderd

ik had ook ooit een J5 om die reden ook weggedaan. De batterij heeft een "klik dingetje" waarmee je hem vastzet aan je mobiel, als deze niet meer zo stak zit gaat ie soms een beetje schuiven, als ie in je broekzak zit bijvoorbeeld. Dan kan het zijn dat ie geen contact meer maakt met het toestel en dan gaat ie dus uit. Dit probleem komt bij bijna iedereen met een J5 voor (die hem wat langer dan een halfjaar hebben) De nieuwe Sony J7/J70 heeft dit probleem niet meer omdat de batterij daar vast zit achter een klepje.

• Quicksilver
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-03 17:20

Quicksilver

Catch these hands

ik ben het met mr.nobody eens als je de connectoren van je batt. en telefoon eens schoonmaakt/opschuurd? werkte bij mijn 6210 ook...

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
HIValicious schreef op 18 september 2002 @ 15:42:
hoeveel voor je sony j6? is simlock vrij?
Je mail adres doet 't niet :/

• NoTimeRemains
ow uhm ja tis iig sl1pknot@home.nl

hoe moet ik die dan opschuren?

This is the Way.

• Mr.Nobody
  • Niet online
HIValicious schreef op 24 september 2002 @ 14:59:
hoe moet ik die dan opschuren?
niet schuren, gewoon schoonmaken met bv ethanol (spiritus heb je wel in huis, dat is het makkelijkste)

Opensource delphi componenten (http://www.delphi-jedi.org)

• Sibbe
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 09:09
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 07:51:
De batterij heeft een "klik dingetje" waarmee je hem vastzet aan je mobiel, als deze niet meer zo stak zit gaat ie soms een beetje schuiven, als ie in je broekzak zit bijvoorbeeld.
Bij mijn J5 en die van een vriend was dat klikdingetje zelfs afgekraakt. Met plakband kon ik mijn gsm nog samen houden, maar da's niet zo leuk hé. Ik vind dit een fout ontwerp en het zou onder de fabriekswaarborg moeten vallen. Maar voor mij is het probleem opgelost want toets 7 was defect en ik heb hem terug naar de winkel gebracht. Ze kunnen mijn J5 niet meer herstellen en zullen een nieuwe J7 geven :)

• NoTimeRemains
sony heeft wel een goede service imo

This is the Way.

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:04

Martijn02

/* No Comment */

HIValicious schreef op 18 september 2002 @ 17:55:
thnx de wait en repair service ligt idd in adam maar ook in echt (4 km verop) dus ik belle kan ik uh ook langs brengen? uhm neej moet verzonden worden met post :( klote kan ik een btje gaan betalen voor iets wat nog geen 4 km verderop is ... dat suxxx
Klopt bijna, alleen stuur je hem niet op naar Amsterdam, maar naar SonyEricsson, die hebben een repair center ergens in Limburg. Ik wilde laatst mijn Z5 even na laten kijken (Valt ook vaak uit, ga schoonmaken proberen thanks!) Ik ben er al eens eerder mee naar Hoofddorp geweest waar het Sony Center zit, Service was toen perfect, hij werd gerepareerd terwijl ik wachtte, koffie, thee en soep zijn voorzien enz enz. Maar helaas is dat voor mobiele telefoons niet meer (Andere apparatuur nog wel geloof ik)
Pagina: 1