Toon posts:

KDE2.0

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=275

Als ms-office versie huppeldepup of een nieuwe IE of windows misschien bijna wel uit komt is dat meteen nieuws. Echter, een nieuw windows os, een nieuwe IE, of MS-office, schaft zeker niet iedereen meteen aan. Een nieuw windows-programma voegt eigenlijk relatief weinig toe en is derhalve niet eens echt interessant. Toch verschijnt dat altijd wel op de frontpage.

KDE2.0 en andere linux-software (photopaint, office, coreldraw, gnome, kernel, mozilla bijvoorbeeld) zitten heel wat mensen op te wachten. Hoeveel hebben *dit* nieuws wel niet gesubmit???

screenshots van msoffice:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13621
frontpage nieuws !!!
(gelukkig heb ik geen MS-office :P )

/me vraagt zich af hoeveel tweakers wel niet de screenshots van kde2.0 hebben bekeken op internet, terwijl over KDE2.0 niet 1 keer een frontpage stukje is geschreven.

/me vraagt zich bovendien af hoeveel tweakers de screenshots van msoffice echt boeit.

Dus graag iets meer het linux-gebeuren op de voet volgens s.v.p. Om het windows-gebeuren te volgen kom ik niet naar tweaker.net, dat krijg ik zo wel mee.

Verwijderd

Topicstarter
zie ook de reacties op:
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13929

Persoonlijk vind ik dat soort "roddels / aankondigingen van aankondigingen" best leuk om te lezen, en mag dat van mij best op de frontpage. Maar om dan maar het *echte* nieuws *niet* op de frontpage te zetten is nog erger dan de telegraaf, dan ben je gewoon bezig met de prive.

Zo, ben ik m'n kritiek weer kwijt :D

Verwijderd

Ik heb screenshots bekeken, jaja! :) zelfs info erover gelezen op hun site. KDE2.0 lijkt me op zich wel een solide system, zeker de apps die meekomen zijn aardig (KDevelop begint er op te lijken), nog wel een beetje windows achtig, plus hebben ze nog wel wat X-nadelen (erg veel grijs rondom de controls). En correct me if I'm wrong maar is KDE niet nog steeds gebaseerd op X11? maw: nog steeds de ranzige X11 crap onder de moterkap? want dan is het nl. niet de moeite waard.

Echter tov de windows doelgroep is de KDE doelgroep erg klein hier, schat ik. Op /. is het weer andersom, vandaar dat DAAR wel een postings stond en hier IMHO niet.

Maar wellicht had geen hond het gemeld aan de newsposters?

• Redlum
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-09-2025
http://www.tweakers.net/meuktracker.dsp?ID=275<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Onze dank gaat uit naar [J.d.I.] Exploder en alle anderen die dit nieuws instuurden![/quote]Het is dus wel (door meerdere mensen)gemeld, alleen krijgen we een zielige posting bij de software updates :'(.

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hallo... gaat het er nu om of je naam vermeld word of niet ? Het is toch geen stijve-pikken-posting ?

Jezus, om om zoiets pietluttigs een topic te openen.

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hallo... gaat het er nu om of je naam vermeld word of niet ? Het is toch geen stijve-pikken-posting ?

Jezus, om om zoiets pietluttigs een topic te openen.[/quote]Als je mij daarmee bedoelt en denkt dat ik een topic open over dat wel of niet je naam vermeld wordt ben je niet goed bij je hoofd. Dan ben je gewoon dom ;)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Maar wellicht had geen hond het gemeld aan de newsposters?[/quote]Onzin het is door velen gesubmit (niet door mij overigens)<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Echter tov de windows doelgroep is de KDE doelgroep erg klein hier[/quote]Ja, het gaat niet om hoe groot de doelgroep is maar of het nieuws interessant genoeg is voor de frontpage. Veel windows-tweakers volgen KDE op de voet.

De meest belachelijke shit komt wel op de frontpage.
http://www.tweakers.net/nieuws.dsp?ID=13959

Die hoort niet eens op tweakers.net thuis maar op gamer.nl :(

Verwijderd

Topicstarter
Blijkbaar hebben otis en wildhagen niet eens door dat het nieuws van KDE wel op tweakers.net te vinden is bedenk ik me nu.

Het staat in de software-update. (sorry als dat niet duidelijk was, had ik ff moeten vermelden)

En waar het mij om gaat is dat ik vind dat het op de frontpage hoort.

Mijn stelling is dus:
" KDE 2.0 FINAL IS UIT ! "
is iets dat op de frontpage thuishoort

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Had ik echt wel door hoor... maar waarom moet voor iedere versie van een softwarepakket dan een Frontpage-post zijn ? 'gcc 2.3.4.5.6.7.8 final is uit !', 'isdnctrl 43.2.16.32 is uit !', 'rpm 4.2.43.2 is uit !' word allemaal zo onoverzichtelijk vind ik. 't is tenslotte maar een onderdeeltje van Linux, en niet eens het belangrijkste (da's de kernel c.q. distro).

Virussen? Scan ze hier!

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

wildhagen: mjah, ik zie je punt, maar ik vind een windowmanager -herstel- desktopomgeving (waar je tenslotte 'de hele tijd' mee werkt) die van versie 1.x naar 2.x gaat wel even iets significanter dan bv. gcc die weer een bugfix heeft gehad.

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1