enkele upgrade vragen

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• greatgonzo
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:39

greatgonzo

schit-te-rend!

Topicstarter
Ik kan hieraan komen:

MSI 266mhz mb,
512 mb DDR geheugen
AMD Athlon CPU 2000
Zalman Cooler

Nu wil ik vragen of er erg veel verschil zit tussen 333mhz en 266mhz, tevens heb ik ergens gelezen dat zalman coolers veel geluid maken, maar hoe zit het met de koel prestaties?
En wat zijn jullie ervaringen met het MSI moederbord?

• Plague
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
greatgonzo schreef op 18 september 2002 @ 14:44:
Ik kan hieraan komen:

MSI 266mhz mb,
512 mb DDR geheugen
AMD Athlon CPU 2000
Zalman Cooler

Nu wil ik vragen of er erg veel verschil zit tussen 333mhz en 266mhz, tevens heb ik ergens gelezen dat zalman coolers veel geluid maken, maar hoe zit het met de koel prestaties?
En wat zijn jullie ervaringen met het MSI moederbord?
ten eerste:

in het kader van niveau verhoging van GoT, zoek maar lekker zelf...

en ppl, niet meer reageren op dit topic.

toch wil ik je wel een klein beetje op weg helpen:
hoeveel verschil zit er tussen 333 en 266 MHz? euhm... misschien wel 66 MHz? ;) Als je alleen (vooral) spellen speelt, zal je het verschil amper merken (behalve als je een dijk van een videokaart hebt). Het prijsverschil is de preformance winst niet waard IMHO.

Van zalman heb je heel veel verschillende coolers, dus is dit niet te zeggen. Dat geld ook voor het mobo, MSI heeft verschillende 266 MHz mobo's.

De rest kan je makkelijk met google vinden en denk dat het goed is als dit topic verder met rust gelaten word ;)

Verwijderd

die plaag blijft lekker bezig zeg
maar idd zoek met google lees wat reviews ofzo en ik luister lekker niet naar plaag :P

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:18
Topicstarter, dit zijn vragen die onder deze categorie vallen: --- Voor alle "Hoe is dit systeem?" vragen. --- lees 'm even en zoek daarna even wat reviews op :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.