Ik heb een 40,9 Maxtor gekocht en deze loopt niet soepel. Loopt vast in combinatie met met een Abit be6 2,0 en een seagate 10,2 5400. Ik heb de 40,9 op een 40 pin en de 10,2 op een 80 pins. Wat is mogelijk het probleem?
Update je bios eens dat wil wel eens helpen met HD boven de 32GB grens.
Verwijderd
Nee, daar is die BE6-2 wel nieuw genoeg voor. (althans, de mijne wel)
None:
kan het zijn dat hij te warm wordt ? toen mijn behuizing nog dichtzat wilde die hdd ook nog wel eens crashen... Probeer de hdd er anders eens los naast te leggen, dus niet omringd door andere hardware
None:
kan het zijn dat hij te warm wordt ? toen mijn behuizing nog dichtzat wilde die hdd ook nog wel eens crashen... Probeer de hdd er anders eens los naast te leggen, dus niet omringd door andere hardware
Al wat de 2 vorige reacties zeiden had ik al gedaan. Is het de combinatie van deze onderdelen op een 80 pins? Is het het ongeaarde stopcontact?
Al wat de 2 vorige reacties zeiden had ik al gedaan. Is het de combinatie van deze onderdelen op een 80 pins? Is het het ongeaarde stopcontact?
Verwijderd
Dit topic is al een paar keer langsgekomen. Heb er zelf ook problemen mee gehad. Ligt aan de highpoint hotrod udma66 chip. Die heeft synchronisatieproblemen met een heleboel uata66 schijven en vooral met maxtor.
Even zoeken met search en je kunt alle verhalen lezen.
Even zoeken met search en je kunt alle verhalen lezen.
Pagina: 1