Technosphere

Pagina: 1
Acties:

• Koesper
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 21-01 10:45

Koesper

Matched: Blah blah

Topicstarter
Ik werd laatst door een vriend gewezen op 'technosphere' (www.technosphere.org.uk)
blijkt al jaren te bestaan, maar ik ben weer eens lekker bij de tijd en ontdek het net...

ennieweey hartstike geinig, je eigen beasties maken, en loslaten in de wereld. naderhand kan je teruglezen in de events wat ze allemaal al hebben meegemaakt...

maar aangezien het niet echt supersnel aat allemaal heb ik nu een heleberg van die beesten (stuk of 40) dus tword een beetje lastig om het allemaal bij te houden..
nu is mijn vraag, zijn er ook leuke tooltjes ofzo waarmee je alles wat makkelijker kan maken?
ik kon niet echt veel vinden op internet..
iemand ideeeeen?

When I roll my head across my keyboard, it says: aerfcdv5y8iuh7y6t5rf4e3

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-01 20:08
grappig idd

• Koesper

Koesper

Topicstarter
thx voor de reply
die tweede link van je had ik ook al terug gelezen, maar die eerste (create ya kid) kan ik niet lezen: User not allowed to access this forum (not_allowed)
zal wel een van de forums zijn waar ik nog niet in mag omdat ik minder als 50x onzin heb uitgekraamd ;-)

kan iemand ff de interessante delen kopie peesten?
thx!

Verwijderd

Dat is een HK topic en nee die worden niet gekopieerd in dit topic :)

En zouden die leuke dingen die je zoekt als ze bestaan niet gewoon op die site horen te staan? ;)

• Koesper

Koesper

Topicstarter
okay, jammer.. twas te proberen...

nee de site van technosphere zelf valt me best wel tegen.. erg weinig opties...
niet eens een chat/forum achtig iets, geen links, je kan jammergenoeg ook niet zien welke beasties iemad nog meer heeft (maar dat is omdat ze geen mailadressen mogen vrijgeven natuurlijk)

Pagina: 1