Als ik Windows 98 SE opstart krijg ik een scherm waarin wordt gevraagd om mijn netwerkwachtwoord op te geven. Ik kan gewoon doorenteren maar het blijft irritant. Iemand een simpel truckie om dit ongedaan te krijgen? Thnx, Ron
Eigenschappen Netwerkomgeving --> Microsoft Netwerk op Windows Aanmelding zetten en als ie de volgende keer vraagt om een windows wachtwoord alleen een naam zonder w8woord invullen en enteren.
problem solved
problem solved
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Tweak UI of je aanmelding veranderen zoals DeMoN zegt, maar dit was ook in de search te vinden.
Even zoeken dus
Even zoeken dus
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Dit staat uitgebreid in de search, zoals [rml][ Win98SE] Verwijderen aanmelden bij windows[/rml] 
Je kan de primaire logon op Windows logon zetten in de netwerkeigenschappen, of verwijder de client voor MS netwerken, etc.
Je kan de primaire logon op Windows logon zetten in de netwerkeigenschappen, of verwijder de client voor MS netwerken, etc.
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Dit topic is gesloten.
![]()