Wij zijn deze week een Battlefield 1942 clan gestart, genaamd MDS, alleen het enige probleem is dat we een server nodig hebben om twee keer per week een match op te spelen. Weet iemand een service die goedkoop en fatsoenlijk host of weet iemand een service met een connectie waar we goedkoop een server kunnen plaatsen? Ik bedoel niet zoiets als Spelletjesgarnaal of Clanbase, waar je of 50 Euro moet betalen, terwijl je de server maar 4 uurtjes per week gebruik, of waar de servers altijd te laat aanstaan, maar gewoon een service waar we het beheer over onze eigen server kunnen hebben. Wij zijn gerust bereid om daarvoor te betalen.
battlefield vraag veel bandbreedte en zo'n server mag al gauw 50 euro kosten denk ik. probeer het eens zelf te hosten kijken hoeveel je dan maandelijks kwijt bent
dan betaal je uiteindelijk graag die 50 euro
Ja, maar de bedoeling is dat we em door de weeks gewoon op public servers gaan spelen, alleen dus twee keer per week (maximaal twee uurtjes per keer) nodig hebben voor een match. Denk hierbij aan hooguit 10 vs 10.BuzzerCrAsH schreef op 18 september 2002 @ 14:37:
battlefield vraag veel bandbreedte en zo'n server mag al gauw 50 euro kosten denk ik. probeer het eens zelf te hosten kijken hoeveel je dan maandelijks kwijt bentdan betaal je uiteindelijk graag die 50 euro
Weet je toevallig hoeveel upstream je moet hebben per speler, als je een potje BF1942 host?
Verwijderd
probleem is dat geen enkele host jou rackspace gaat geven voor een paar uurtjes per week, je moet meestal gewoon die plek minstens 1 maand huren.... wellicht kun je iemand strikken op een tu
bijvoorbeeld ja dat is het makkelijkst denk ikVerwijderd schreef op 18 september 2002 @ 14:44:
probleem is dat geen enkele host jou rackspace gaat geven voor een paar uurtjes per week, je moet meestal gewoon die plek minstens 1 maand huren.... wellicht kun je iemand strikken op een tu
Ik hoopte met deze post dat zo iemand ook zou reageren.Verwijderd schreef op 18 September 2002 @ 14:44:
Nogmaals. Ik ben best bereid om daarvoor te betalen, maar zeker geen 50 Euro.
Verwijderd
http://www.barrysworld.com
Kijk maar eens naar de bookable servers, ik geloof dat je met een lidmaatschap 4uur per week een server kunt boeken.
Kijk maar eens naar de bookable servers, ik geloof dat je met een lidmaatschap 4uur per week een server kunt boeken.
Thanks. Als ze daar BF1942 gaan hosten, dan ga ik daar zeker een subscriptie aanvragen. Ik weet van MOHAA dat het vrij snelle servers zijn die Barrysworldservers.
Verwijderd
zal er denk ik nog niet zijn, omdat er nog geen linux server versie uit is, en aangezien de meeste servers linux gebruiken...
Zoals unexpected zegt..
ook wij draaien alles linux (www.nl3gta.nl).
En ik heb zelf nog geen linux server gevonden voor BF1942.
alstie er is, is het altijd wel cool om er 1 te hosten.
ook wij draaien alles linux (www.nl3gta.nl).
En ik heb zelf nog geen linux server gevonden voor BF1942.
alstie er is, is het altijd wel cool om er 1 te hosten.
ServeCS wil er mee gan beginnen eind dit jaar (nu zijn er nog wat beperking met betrekking tot de hardware) maar is er al een linux server uit? of komt dienog (bij renegade is er ook nooit een linux uit gekomen)
Pagina: 1