"Life's a bitch and then you die.. That's why we get high, cause you never know when you're gonna go.."
Probleem heb ik ook met mijn IIYama MT-9017T (icm gf2mx) is al een oud beestje, wel een geweldige monitor. Dit "probleem" is opgelost als hij een tijdje aanstaat ja. Volgens IIyama is het "slijtage" en zou er een chippie in de monitor vervangen moeten worden twv. veel geld.
Verwijderd
Inderdaad ligt het aan je beeldscherm.....ik heb (toevallig) ook een Iyama die hetzelfde doet.
Ik heb precies dezelfde (5,5 jaar oud) en bij mij is het beeld nogsteeds helemaal stabiel en strak, dus het moet inderdaad een defect zijn. Hij draait met een GF2 GTS kaart.MahRain schreef op 18 September 2002 @ 15:01:
Probleem heb ik ook met mijn IIYama MT-9017T (icm gf2mx) is al een oud beestje, wel een geweldige monitor. Dit "probleem" is opgelost als hij een tijdje aanstaat ja. Volgens IIyama is het "slijtage" en zou er een chippie in de monitor vervangen moeten worden twv. veel geld.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein