Hoe .bin bestand extracten??

Pagina: 1
Acties:

• Allochtoon
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb al stuk of 5 programmas geinstalleerd en geprobeerd maar ik kan de CS linux server die .bin bestandsformaat heeft maar niet extracten :| Hier wat meer info
Half-Life Linux Dedicated Server v3.1.1.0 Full

hlds_l_3110_full.bin --> 115.28 MB

ik heb ook al halve internet afgezocht (ehm dat ook weer niet) maar dat bleek ook niet toereikend, en nee stuffit werkt ook niet :(

• imdos
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10:07

imdos

I use FreeNAS and Ubuntu

probeer eens "sh hlds_l_3110_full.bin" zonder ""

pvoutput. Waarom makkelijk doen, als het ook moeilijk kan! Every solution has a new problem

• PipoDeClown
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

PipoDeClown

Izze Zimpell

winiso winimage deamontools, maar dan voor linux (hehe had ff niet goed gelezen)

God weet alles, want hij is lid van de Mosad. To protect your freedom i will take that away from you. Mijn drankgebruik heeft ernstig te lijden onder mijn gezondheid.

• Allochtoon
  • Niet online
w0w dit zijn uber 1337z0rs snelle reply's man :P ff proberen, thx

• .GoO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20-05 19:55
La maar :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

chmod +x hlds_l_3110_full.bin
./hlds_l_3110_full.bin

At your service :7 :P

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Verwijderd

tss allochtoon, beetje de icon van 1 van die gasten van ettercap jatte.
-edit- ALoR
http://ettercap.sourceforge.net/devel/penguin.gif

Verwijderd

tip: als je een onbekende binary tegenkomt, doe dan "file <bestand>". Het file commando zal je vervolgens vertellen om wat voor soort bestand het gaat. In dit geval zou er zoiets uitkomen als: <filename>: Shell Script

• Allochtoon
  • Niet online
thx for de hulp guys, stratos ik wist niet dat ie daarvandaan kwam ik heb em van een forum waar je em als avatar kon kiezen, btw hou het ontopic :P
Pagina: 1