Anoniem: 25396

Topicstarter
ok dit is misschien een beetje een lastige.

we hadden vroeger...heeeeeeeel vroeger(jaren '80) een soort portable spelcomputertje
die alleen maar pacman kon spelen.
nu ben ik vergeten van welk merk t was, dus dan wordt een beetje lastig zoeken.
misschien kan iemand me hier helpen.

t was een zwarte/grijze bak van pakweg 30x15 cm.
rechts zat een klein schermpje met daarop groen verlicht het pacman veld.

links zat een speakertje(geloof ik) en een klein joystickje.
er zat ook een adapter bij om op te laden.

kan iemand me helpen om wat meer info te vinden van deze jeugd herrinering...misschien is er zelfs wel iemand die m wil verkopen, omdatie toch op zolder ligt weg te rotten.

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

... kan je niet gewoon een gameboy advance kopen en dan pacman daarop spelen?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Topicstarter
lol...nee man...wie wil er nou een gameboy advance :)
gaat om t principe

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03 15:17
Is het niet gewoon een Nintendo.... zo'n classic of hoe heet zo'n ding ook alweer.
Game & Watch? En die had je ook in van die kleine kastjes, ik weet alleen iet ofdat ze dan ook van Game & Watch waren.

tip: loer eens op mplaats, ebay etc. daar staan i.i.g. altijd veel game & watches (niet goedkoop). ik ben nog steeds opzoek naar een mint donkey kong.

[ Voor 0% gewijzigd door intert0y op 18-09-2002 13:25 . Reden: donkey kong ]

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• Burning_acid
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Burning_acid

Brandend_zuur :?

ik heb een klein rood/zwart bakkie van ongeveer 6 bij 5 ofzo. met kleure schermpje en speakertje. heb hem 2 jaar geleden in Japan op het vliegveld gekocht :) kan alleen pac-man spelen interesse? besturing door middel van 4 punts druktoetsen.

een leven? kewl.... waar kan ik dat downloaden? | specs:http://specs.tweak.to/4608

Topicstarter
nee was zeker geen game & watch...
die waren ook cool heb er een aantal van(zijn inderdaad niet te betalen op t net.)

game & watch waren klein en handig. wat ik bedoel zat daar nog voor...log en groot!

Topicstarter
tnx burning_acid...maar gaat echt precies om dat ding.

• cavvie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05-2022
In Amsterdam zit vlakbij het Centraal Station een winkeltje die verbazingwekkend veel van dat soort wondelijke apparatuur heeft staan.

Ff de straat opzoeken......

• cavvie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05-2022
Het is volgens mij de Hasselaerssteeg. Als je daar niet vind wat je zoekt vind je i.i.g. veel andere gave oude hardware.

Topicstarter
cool tnx dude

• BartNL
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16-06 10:20
dat winkeltje heeft website http://www.platenkoning.com/ dus wie weet kun je daar meer vragen.

Anoniem: 65469

hoi,

ik ben simon van platenkoning games in amsterdam.
wij kopen en verkopen oude spelcomputers en computerspelen.

je bedoelt waarschijnelijk "fl packri monster" van het merk "bandai"
is uit 1981.

ik heb geen idee of we hem hebben op dit moment, omdat we geen
internet in de winkel hebben, en ik dus nu ergens anders ben.

bel of kom even langs.
ma-za 13-18.00
020-6247841
hasselaerssteeg 12 (tegenover centraal station, in het smalle steegje rechts van het victoria hotel)
op de website staan wat foto's van hoe je moet lopen vanaf centraal station, en ook wat foto's van de winkel.

groetjes,
simon,
platenkoning games and records amsterdam,
http://www.platenkoning.com/games.html

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-06 15:52

BaRF

bijna kerst

kijk wat een service >:)

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Topicstarter
cool...ga er zeker ff langs!

Topicstarter
jaaa dat is m!!!! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://users2.ev1.net/~rik1138/Bandai/Bandai-PackriMonster.jpg

• DoctorV64
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:09

DoctorV64

Cosmopoliet

shoot man ... die ken ik ook nog ....was wel een bakbeest tov de Nintendo G&W ..

Als er een zwerfkei op je weg ligt, ga erop staan en geniet van het overzicht ...

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Je hebt hem dus al? mooi.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Topicstarter
inderdaad wel een bakbeest maar zooooo cool...enige probleem was dat ie niet zonder geluid kon(lastig als je 'snachts stiekum zit te gamen terwijl je eigenlijk moet pitten :))

Anoniem: 65469

geluid kon niet uit. klopt. ik had als ik 's nachts stiekem in bed zat te spelen een stickertje over het geluidsboxje geplakt zodat je hem bijna niet kon horen. geweldig. net als die donkey kong junior tabletop van nintendo. heel wat uurtjes op gespeeld :9

btw. hoe heb je die foto in dit bericht gekregen ? want ik had ook een foto gevonden en wilde hem in mijn eerste bericht plakken zodat je kon zien hoe packri monster eruitziet, maar ik kreeg er geen foto in 8)7

laterzzzzzzzzzzz.

[adminbreak]

Even groet + adres weggehaald.

(Simon, dat kan (naja, moet) je in je signature plaatsen. Dit kan je hier http://gathering.tweakers.net/forum/edit_user doen. En welkom op Tweakers)

[ Voor 0% gewijzigd door kmf op 19-09-2002 23:44 ]

Anoniem: 58367

hehe. platenkoning ook hier :). ik kocht een paar weken geleden een Tini-arcade Commodoor Dragon Castle bij je. en een week daarvoor de verzie Wild man jump. ik heb er heel veel plezier mee :) ik kom binnenkort nog wel weer es lang om nog meer dingen te kopen voor me verzameling >:)

Anoniem: 40214

zo zie je maar weer.... bij Tweakers.net komt alles op zijn pootjes terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BYM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07-02 10:28

BYM

In memoriam : De Gulden

Never mind

Als ik een goeie signature zou weten, zou ik die hier neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_fragle
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-04 16:44

mr_fragle

Don't forget the guide

Kewl :)
Echt vette shit :)
Jammer dat ik nooit van die gehad heb vroeger (voor mij tijd :P), toch maar eens loeren of ik wat tegen kom, ff wat tijd inhalen :)

And now the most interresting part of deze grot

Pagina: 1