Unreal in d3d

Pagina: 1
Acties:

• Goldme
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-02 15:05
Ik herinnerde me dat ik dat spel had, maar ik weet ook dat dat in de tijd dat ik een banshee had(en dus in glide kon spelen).

Nu is het zo dat ik een tnt2 ultra heb en wat blijkt: unreal lijkt geen d3d ondersteuning te hebben(uit de lijst kan ik alleen glide kiezen als 3d accelerator.)

Weet iemand of dit probleem al verholpen is(ik vond het een dijk van een game, het moet toch zo zijn dat er een patch is voor dit probleem). En weet iemand waar ik de oplossing kan vinden.

Bedankt.

• KingNothing
  • Laatst online: 30-01-2024
Volgens mij niet :(
De laatste patch heeft alleen verbeterde OpenGL ondersteuning en dat werkt bij mij perfect, zelfs shiny surfaces onzo werkt perfect. Probeer dat dan eens.

Die-hard Brexiteer

• 7th
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 31-12-2025

7th

Hier is een url voor de FINAL unreal patch waar ze d3d en UT technieken in hebben gezet:
http://www.planetunreal.com/files/unreal1.asp

Thy will see the light...

• johnwoo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-02 10:56

johnwoo

3S-GTE

Uhm... volgens mij had Unreal dezelfde rendering support als UT (D3D, OpenGL, Glide, Software en nog eentje geloof ik).
Het is wel zo, dat als jij een videokaartdriver gebruikt waarvan Windows zegt dat-ie niet D3D getest is, dat ie dan niet standaard in de lijst staat. Als het goed is staat er ook nog een knopje 'Show all devices'. Je kunt ze dan allemaal kiezen.

Ik heb bijvoorbeeld een TNT2 Ultra, volgens NVidia is die OpenGL geoptimaliseerd. Toch staat OpenGL bij mij niet in het standaard lijstje (alleen Software en D3D), maar als ik hem toch op OpenGL instel (Eerst 'Show all devices') dan draait het nog best (niet zo goed als in D3D, maar toch).

4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1

• 7th

7th

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 19:25 schreef 7th het volgende:
Hier is een url voor de FINAL unreal patch waar ze d3d en UT technieken in hebben gezet:
http://www.planetunreal.com/files/unreal1.asp[/quote]Fixes and Improvements
Direct3D Render Device
Updated to the same Direct3D code as in Unreal Tournament version 420.
Sound
Updated to the same sound code as in Unreal Tournament version 420.
Networking
Improved dedicated server performance.
Fixed packet id wraparound error causing client-side weapons to disappear.
Fixed packet size overrun causing packets to be lost.
New DISCONNECT and RECONNECT console commands.
New server -profilestats command line option for performance monitoring.

• KingNothing
Hee een nieuwe patch voor Unreal...
Ben hem gelijk ff aan het downen aan 2 kb/sec :(
In ieder geval bedankt voor de link 7th :)

Die-hard Brexiteer

• 7th

7th

Die unreal final patch was big news een tijd geleden.
Unreal is nog wel leuk om in coop mode te spelen.Met z'n 2 of meer de verhaal lijn doorlopen =)

• 7th

7th

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 24 oktober 2000 19:53 schreef BeyondHorizon het volgende:
Ben hem gelijk ff aan het downen aan 2 kb/sec :( [/quote]ooooh ook een casema slachtoffer?

• KingNothing
Nee Chello :r :r :r :r

Die-hard Brexiteer

Verwijderd

Hij werkt wel, ik heb oko Unreal eens geprobeert met de final patch, en hij loopt heel goed. p3 500, 128 mb RAM, Viper 770 Ultra

• Goldme
  • Laatst online: 16-02 15:05
Klopt, het werkt wel. Ik kan nu d3d kiezen als render device. Bedankt voor de hulp.

En het blijft een geweldig spel, zeker in multiplayer mode.

• Dancing_Animal
  • Laatst online: 15-02 00:48
Ik heb die patch ook geinstalleerd, maar als ik d3d als render device gebruik krijg ik alleen een knipperende rand v/h venster. De rest van het scherm is zwart. Druk ik op alt+enter, wordt het schermpje (logisch) klein gemaakt, maar blijft verder zwart. Als ik de cursortoetsen gebruik, hoor ik wel dat ik een menu-item verder ga (boem bij iedere optie). Gebruik ik open gl, dan doet ie 't wel. Hoe kan dit?
Klopt het trouwens dat d3d mooier is dan open gl?

Ik gebruik:

Radeon 32 md ddr
128 mb int geh
directx 8
Pagina: 1