Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Nouja groot, zoals wel s eerder ter sprake is gekomen, de power bij d2ol wordt wel overschat hoor. TCF haalt nu een pctje of 8 a 10 van d2ol af, grootste deel 24/7 en boven de 1G. Dit zal ongeveer 1k extra daily op gaan leveren verwachten wij.klaasbram schreef op 18 september 2002 @ 20:28:
En er komt ook nog eens een groot deel van Coldfusion hier naar toe dacht ik.
Zie D2OL hitparade voor meer info
Maar de D2OL afdeling van TCF is maar een zeer beperkt deel tov van onze Eccp afdeling hoor
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Anoniem: 17029
Wanneer ga je ze dumpen dan?_DPC_Scorpion schreef op 18 september 2002 @ 13:41:
Maalpijl
nou morgen staan wij weer ff lekker op 1
Heb er thuis nog een stuk of 60 liggen...
Anoniem: 65326
ik had het meer over DPC ... SOssa we kunnen wel sparen als je dat graag wilt? maar dan moeten we wel eerst gelijk lopen qua dagoutput met arsAnoniem: 17029 schreef op 18 september 2002 @ 20:52:
[...]
Wanneer ga je ze dumpen dan?
Heb er thuis nog een stuk of 60 liggen...
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
Anoniem: 59808
Payment can be made in dp's, we can negotiate about a price later.
Anoniem: 57248
Anoniem: 55143
nice you joined but stay nice to each other ok?Anoniem: 57248 schreef op 18 september 2002 @ 21:26:
we need to give space-cat a lesson in spelling english before he can move on to bigger projects![]()
btw, about that joining:
Hmmm. Heb ik ook een beetje....PowerCow schreef op 18 september 2002 @ 19:21:
ik krijg niet echt een warm gevoel, het is gewoon jammer dat we hulp moeten krijgen van een ander team. Dit vind ik dus eigenlijk een beetje kloten, dat we ons ZELF niet kunnen redden

Het is natuurlijk ook allemaal even afwachten. Er kan van alles gemaild en gepost worden, maar voorlopig staat er nog niets bij Chris....
Mijn PC's gaan in ieder geval weer van ECCp naar een ander project....
Toch maar eens een andere sig bedenken :P

Anoniem: 8489
Ik doneer wel 5 euro's. wie volgt?
Anoniem: 65326
Lol about chemical_x9, I know he is joking, I can't spell let alone talk very good. I'm from that backwards state in the usa called vermont.
Nou lekker is dat.. de punten staan er nog niet eens..Mobster schreef op 18 september 2002 @ 21:37:
[...]
Weet je hoe vreselijk snel Ars ons -zowiezo- weer inhaalt als onze output door dat soort acties weer inzakt tot niveau vorige week en zij blijven crunchen?
Als je het zelf wil doen, zoals je zegt, doe het dan
Lmao! You edited that message... not for spelling mistakes I hope.Anoniem: 65326 schreef op 18 september 2002 @ 21:47:
do I get a T shirt? I famer and my best friend is full dutch who owns his own dairy farm. I do custom field work for different farmers.
Lol about chemical_x9, I know he is joking, I can't spell let alone talk very good. I'm from that backwards state in the usa called vermont.

Cutie!
Maarruh, we bedoelen het niet slecht hoor

Ben er nu wel erg blij mee
Happy with you guys
Kijk als iedereen meteen weer de pc's van ECCp afhalen dan is het natuurlijk snel weer vanouds. Gewoon ff doorgaan met crunchen voor ECCp. Het is natuurlijkj allemaal ff hilarisch(ofzo) voor grote vriend Chris. Als we ff wachten dan is alles zoals het moet zijnMobster schreef op 18 september 2002 @ 21:37:
[...]
we are beaten

welcome randy & co btw
"The purpose of computing is insight, not numbers." -- Richard Hamming
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
time for a new design maybee? Extreme DC and DPC unite shirts
or is Extreme DC really Extreme Dutch Cows.. wow...awsome...
or even better: Extreme DPC
The end of the DPC is upon us....so get up! forget the past..
* TeeDee heeft daar een oorlog ontketend?
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Uit het ars forum:
Ze zijn bang voor onsThey don't seem to care. They are having fun playing this way and they always have. I forget how long they let Weazy-TNT have first place, 2 weeks maybe, then we passed into first and they dumped 1.5 MILLION points. The point being they let a team pass and hold first for a while and could have stomped them at any point. The restraint is the scary part, for that large of a team to be that organized is kinda scary.
Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored
Ik zal eerlijk zijn, het gebaar van onze Amerikaanse vrienden is heel mooi maar of ik er zelf echt blij mee ben is wat anders.
I thought the rules were changed and points couldn't be transfered between teams anymore.
ps.
2,5k gepasseerd
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Anoniem: 63484
I'm one of the 10 million belgiansFreakertje schreef op 18 september 2002 @ 22:31:
Hey, what do you want? Including Belgium, (damn, what was their population again) we are with 25 à 30 million people, and those Americans are with about 300 million, and still it is hard for them to beat us
Anoniem: 63484
Mja, jij weet dat, misschien nog enkele anderen van de grote teams, maar het 'klein grut' zoals ik, wij weten uiteraard totaal niets van de achtergehouden reserves. Dus ik vind het totaal niet erg dat er andere mensen ons joinen ...DukeBox schreef op 18 september 2002 @ 23:32:
er is 'power' genoeg om ze in te halen.. ik weet dat enkelen (en ik ook) nog wat achter de hand hebben..
Btw, hier en daar bespeur ik een beetje nationalistische gevoelens
b.t.w. ik ben geen team
Maar doet dat iets onder aan de gezelligheid ? Niet echt, het is er hier alleen maar beter op geworden. Bij dit project is het nu in ieder geval zo, en het zal toch spoedig afgelopen zijn. Misschien een les voor het volgende project ? Dat we er dan in ieder geval even over voten ofsow...
Maar voor het moment, geniet ervan en hou het gezellig... en go for the #1 again !
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Hey, volgens mij ligt de proxy van InNuedo plat, iemand een idee hoe dat komt?InNuedo schreef op 18 september 2002 @ 15:06:
[...]
Hmm ja. het kan al wel, maar is nog niet enabled, omdat ik eerst een ander script af wil hebben.. als het wel kan, dan post ik het op GoT..
Heb de laatste weken weinig tijd, dus proxy development ligt een beetje op z'n gat..
Ik ben het helmaal met je eens... zou het ook het liefst op "eigen kracht" doen.DukeBox schreef op 19 september 2002 @ 00:09:
nee, niet nationalistisch, maar meer 'heulen met de vijand' overigens was ik een van de 1ste deelnemers, dus vind ook wel een beetje dat ik er recht op heb om er zo over te denken.
b.t.w. ik ben geen team
De vraag is alleen; wat is eigen kracht. Zoals crossroads al schreef, ars is een team met leden uit >60 landen (? ik weet het niet meer precies).
We vechten in principe allemaal voor het zelfde doel, zo hoog mogelijk in de stats eindigen. Dus als team, maar ook als sub-team en daaronder weer als eenling.
Ik ben zelf een eenling die de DPC gejoined heeft en vind het dus leuk om te zien dat de DPC (nu even niet) op 1 staat, maar kijk toch ook naar de positie die ik zelf heb.
Dus............ het belangrijkste is de DPC op 1, het hoe maakt niet zoveel uit.
Einde preek.
Jah maar dat weten wij nietDukeBox schreef op 18 september 2002 @ 23:32:
er is 'power' genoeg om ze in te halen.. ik weet dat enkelen (en ik ook) nog wat achter de hand hebben..
Anoniem: 19463
Ok, kan ik snappen, maar hoelang is randy al bezig.Anoniem: 19463 schreef op 19 september 2002 @ 00:56:
Het gaat Dukebox denk ik er ook om dat ze aan de overkant van de plas heel snel van team switchen. We hebben ons altijd afgezet tegen team-hoppen, je kiest een team omdat je dat leuk vind en daar blijf je bij tot het eind van het project. Dat laatste is trouwens mijn denkwijze
Het heeft toch wel even geduurd; van 1/4 cow tot full cow.
ps.
toch wel leuk om het ars forum te lezen.
en het zo'n makkelijk taaltje dat engels
I just noticedAnoniem: 65387 schreef op 19 september 2002 @ 03:08:
Dont forget some of the other XDC's who joined up with you. We are glad to be here!
Het feit dat mensen tegen de join zijn is aan de ene kant wel begrijpelijk maar aan de andere kant dankzij hun eigen acties. Waarom willen een aantal mensen Ars sollen door points op te sparen om ze te laten passeren om na een paar weken ars weer voorbij te gaan met een grote flush?
Om weerstand te breken mischien? Na de vorige GF heeft Ars duidelijk laten zien dat het geen AT is en dat men er dan nog harder tegen aan gaat. De gauntlet is nog niet over en Ars zal rustig door gaan met veel meer dan ons te produceren. DPC denkt het op eigen kracht te kunnen maar ik betwijfel dit ten zeerste. Sommige subteams gaan niet ECCP doen en dat is begrijpelijk omdat zij eerst willen zien hoeveel er achter de hand wordt gehouden. Andere subteams willen gewoon niet overstappen omdat ze hun eigen project doen.
Er zijn een aantal grote flushers en subteams die dus samen hebben afgesproken om te gaan sparen en doen dit buiten de rest van de (eccp-ers van) DPC om. Die spaarders klagen nu dat we Ars zelf wel weer hadden ingehaald maar waarom deden ze dat dan niet? is het flush record dan zo belangrijk? De actie van Randy is begrijpelijk en de gedachte bestaat volgens mij al langer dan zomaar te mergen.
Ik ben zeer blij met de komst van Randy en consorten en hij/zij brengt(en) niet alleen punten mee maar geeft DPC ook een internationaler karakter en dat kunnen we mijnsinziens goed gebruiken.
Ik vind dat we keihard door moeten gaan allemaal lekker blijven lachen en hopen dat Ars aan z'n max zit ondertussen. Wie weet wie Ars er nog allemaal bij krijgt?
Daarnaast is niet bekend of pasdabru nog gaat flushen en als dat echt zo is dan denk ik dat een spaaractie helemaal geen zin heeft gehad.
Randy en Ars laten duidelijk zien dat het in een wedstrijd nog altijd gaat om de nummer 1 positie. Meer niet. Ze begrijpen niet dat we niet 1e willen staan en dat is ook logisch. Elke ander excuus om niets eerste te staan is niet geldig.
De onaangekondigde spaar actie van een paar van de DPC doet mij toch twijfelen of de DPC wel zo hard nieuwe leden nodig heeft bij ECCP. Spaaracties met dit formaat qua impact werden ook niet gedaan bij RC5 behalve de MF's dan. Sparen kan dus ook een averechts effect hebben. Randy's merge actie is daar een gevolg van maar ook dat mensen dus maar terug gaan naar hun eigen project.
Ars is weet dat we sparen, en houdt op dit moment niet voor niets een gaunlet.DukeBox schreef op 19 september 2002 @ 08:54:
ik niet, het is algemeen bekend (en duidelijk te zien aan history gegevens op kow's site en de proxy's) dat er gespaard wordt, hier staat DPC bekend om (zie de reacties maar op andere fora). Eccp is een soort kat en muis spelletje geworden tussen DPC en Ars.. dit houd voor mij de spanning er in. Deze is nu verdwenen.
De spanning is er misschien een beetje uit nu, maar wie weet flushen ze de laatste week ook als de hell om ons een koekje van eigen deeg te geven.
Dit KAN nog heel spannend worden...
Verder kunnen we als we straks hier wat kracht over hebben de kracht weer zetten op andere projecten, zodat we daar wel het kat en muis spel spelen kunnen... en ook op andere projecten omdat onze kracht per project dan minder is.
Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 62941
DukeBox schreef op 19 september 2002 @ 08:54:
ik niet, het is algemeen bekend (en duidelijk te zien aan history gegevens op kow's site en de proxy's) dat er gespaard wordt, hier staat DPC bekend om (zie de reacties maar op andere fora). Eccp is een soort kat en muis spelletje geworden tussen DPC en Ars.. dit houd voor mij de spanning er in. Deze is nu verdwenen.
Ik denk eig dat DPC het ook wel op zijn eigen kracht kan doen, maarja, het kan nu niet meer omgekeerd worden... de spanning is er inderdaad n btje af, das jammer.
Ik hoorde ook iemand zeggen dat het goed is dat DPC een internationaal karakter krijgt, is dit goed? We zijn de Dutch Power Cows, mijnziens gaat dit erom dat we allemaal Nederlanders zijn (of Belgen die Nederlands praten). Hoewel wij een klein land zijn kunnen wij toch in veel projecten bovenaan staan, als wij ook internationaal gaan worden is deze prestatie een stuk minder groot.
Waarom roept ECCP dan zo hard om nieuwe leden? Nieuwe leden zijn niet bekend met de proxies en de site van Kow. Dat er gespaard wordt, is inderdaad iets DPC's eigens. Echter er zijn dus ook subteams/personen, die van de ene MF/GF naar de andere toe sparen en zo wordt nooit duidelijk wat de exacte output van de DPC is. Zijn daar geen gemiddeldes over die de spaar acties eruit halen zodat eindnlijk duidelijk wordt hoeveel we echt doen per dag/week/maand?DukeBox schreef op 19 september 2002 @ 08:54:
Ik wil wel eens weten wat de werkelijke output is want ik anders ga ik weer lekker DPC helpen in Genome. Daar is de hulp namelijk Echt nodig en dat zou hier best wel eens niet zo kunnen zijn. Mischien zijn de nieuwe leden alleen maar nodig om de spaaracties van een paar personen/subteam een leuker beeld te geven in de stats.
We zijn ook Nederland met een multiculturele samenleving, maar we heten wel Nederland. Alle niet Nederlanders dan ook maar eruit gooien en niet meer binnen laten ?My schreef op 19 september 2002 @ 09:14:
Ik hoorde ook iemand zeggen dat het goed is dat DPC een internationaal karakter krijgt, is dit goed? We zijn de Dutch Power Cows, mijnziens gaat dit erom dat we allemaal Nederlanders zijn (of Belgen die Nederlands praten). Hoewel wij een klein land zijn kunnen wij toch in veel projecten bovenaan staan, als wij ook internationaal gaan worden is deze prestatie een stuk minder groot.
Ow, enne, waarom word ik eigenlijk door T.T. in 1 post met Randy genoemd???
Young child with dreams, dream every dream on your own. When children play, seems like you end up alone. Papa says he'd love to be with you, If he had the time. So you turn on the only friend you can find, there in your mind.. (Neil Diamond -Shilo-)
ParaNoiMia schreef op 19 september 2002 @ 09:21:
[...]
We zijn ook Nederland met een multiculturele samenleving, maar we heten wel Nederland. Alle niet Nederlanders dan ook maar eruit gooien en niet meer binnen laten ?
Dat multiculturele gefuck heb ik ook een hekel aan als de kweeniewat. Als ze rotzooi trappen wel, eruit en er nooit meer in!
De nieuwe leden zijn hier echt meer dan welkom. Ook ik (ik hou van sparen) vind dat iedereen nu zijn buffertjes wel mag legen. Dit vind ik ook wel eerlijk tegenover de nieuwe members die ons zijn gejoined en hun eigen project (tijdelijk) hebben laten liggen.fraek schreef op 19 september 2002 @ 09:17:
[...]
Ik wil wel eens weten wat de werkelijke output is want ik anders ga ik weer lekker DPC helpen in Genome. Daar is de hulp namelijk Echt nodig en dat zou hier best wel eens niet zo kunnen zijn. Mischien zijn de nieuwe leden alleen maar nodig om de spaaracties van een paar personen/subteam een leuker beeld te geven in de stats.
Ik heb het idee dat de spaarbuffers zwaar overdreven worden. Wij hebben intern wat grafiekjes over de output van de grotere teams en ik kan niet zeggen dat ik het idee heb dat er vet gespaard wordt of dat er een MF of GF aankomt.fraek schreef op 19 september 2002 @ 09:17:
[...]
wel eens niet zo kunnen zijn. Mischien zijn de nieuwe leden alleen maar nodig om de spaaracties van een paar personen/subteam een leuker beeld te geven in de stats.
Volgens mij vertrouwen veel mensen daar (onterecht) op, omdat DPC in het verleden veel gespaard heeft, "dus dat zal nu ook wel zo zijn, dus het komt allemaal wel goed". En dan komt de Nederlandse voetbalmentaliteit weer boven, achteroverleunen want we staan toch voor en het komt allemaal wel weer goed.
In mijn opinie moet je ervanuitgaan dat er gewoon 0 save buffer is en dat DPC er keihard aan moet trekken om 1e te worden in dit project.
Ik ben dan ook niet echt blij met de switch van Randy. DPC had zn eigen krachten moeten bundelen, ARS krijgt van mij een compliment voor de gauntlet. Want in de DPCH's van de afgelopen weken en maanden wordt veel geschreeuwd dat we hulp nodig hebben van andere projecten, maar wij krijgen in al die tijd niet voor elkaar wat ARS binnen enkele dagen geregeld heeft.
Ik weet nog niet hoe de stand aan het eind van het project zal zijn, maar op dit moment is ARS voor mij de morele winnaar van het project.
Maar als ze helpen en nuttig zijn mogen ze dus wel blijven als ik dit lees.My schreef op 19 september 2002 @ 09:27:
[...]
offtopic:
Dat multiculturele gefuck heb ik ook een hekel aan als de kweeniewat. Als ze rotzooi trappen wel, eruit en er nooit meer in!
U get my point ?
My opinion
Anoniem: 27895
Ongelofelijk OFFTOPICParaNoiMia schreef op 19 september 2002 @ 09:35:
[...]
Maar als ze helpen en nuttig zijn mogen ze dus wel blijven als ik dit lees.
U get my point ?

Anoniem: 65446
ikke ( SCSI-FREAK ) ben mijn login kwijt, heb dus even een nieuwe user aangemaakt.
Punt 1. ER WORDT BIJNA NIET GESPAART . Eccp zou bijna klaar zijn, en na de GF wou niemand dat meer. ( uitzondering daargelaten )
Punt 2. Mensen : vergeet niet dat hayden en pasdabru misschien ook wel sparen.
Punt 3. Wat gebeurt er als Randy en kornuiten ineens opstapt ..? juist ...
Punt 4. Enigste oplossing, alles assimileren , nieuwe cpu`s kopen etc.
(Ty Randy, Andy
maar aan de andere kant weet je dat je het nu niet alleen heb gedaan, maar met hulp van anderen dit brengt wel degelijk wat schade aan je EGO als DPC.
Ook vindt ik dat je gelijk heb als je hun bekritiseerd van TeamHoppen (je had toen op een gegeven moment gasten van AT naar TNT en Weer naar XDC en Weer naar Ars lekker onoverzichtelijk) Maar vergeet niet dat Ars ook alles in het werkt stelt om op welke manier dan ook nieuwe leden te krijgen (IK !!! vermoed dat hun de hog-rider gaan proberen over te halen als counter attack)
Wat het natuurlijk lastig maakt is dat er nogsteeds niet echte coordinatie is binnen dpc, er wordt sceptisch gedaan over secret fora en ook wil niemand zijn spaarstand bekend maken want dan kan een ander subteam hun weer overtreffen. Misschien is dit een lesje voor de toekomst en kunnen we beter iets minder onduidelijk doen over gespaarde aantallen .... Ik vindt het idee dat funcracker had wel goed hij heeft het ook gemaakt maar ik raakte niet echt onder de indruk van de spaarbuffer.
Door de goede bedoelingen van EXDC krijg je nu een beetje een wrang gevoel binnen het team en ene duidelijke 2 splitsing.
mensen die teleurgesteld zijn dat ze het niet "zelf" konden
en
mensen die gewoon superblij zijn met de #1
dan heb je nog een 3de groep waar ikzelf onder val en die hebben meer een mix tussen de twee
Een Ajacied ben je niet voor even, een Ajacied ben je heel je leven!
laten wij dit binnen DPC ook gebeuren??
dacht et niet!!
Iemand in de gaten dat als ARS per dag 30k inloopt we over 1,5 maand weer de lul zijn ? En dat dat best sneller kan zijn door de gauntlet ? En als Randy weer terugstapt we plots wel een heel groot gat te dichten hebben ?
Ik krijg hier een beetje vieze smaak van in me mond..............
Blijkbaar wordt teamhoppen wel goedgevonden als je joined, maar niet als je blijft ?
Hou er wel rekening mee dat ars pas geleden ook een join met 150k aan punten heeft gehad. Dat is ongeveer hetzelfde (ja dit is 10x zo veel maar toch). Anders was ARS ons nog steeds niet voorbij gegaan.
Sorry Volder.. ik heb nooit bezwaar tegen je actie gehad. Bovendien had dat -nooit- op dit forum uitgevochten moeten worden want het ging DPC niet aan, maar jullie teams.volder schreef op 19 september 2002 @ 10:59:
Eigenlijk maar 1 ding te zeggen.
Ik krijg hier een beetje vieze smaak van in me mond..............
Blijkbaar wordt teamhoppen wel goedgevonden als je joined, maar niet als je blijft ?
Nu gaat het wel dpc aan, maar ik word niet meer treurig van het teamswitchen dan van het feit dat we dit nodig hadden, gezien de teamspirit van dpc, om Ars voor te kunnen blijven. Want dat we het vodka geweld op eigen kracht kunnen en konden stoppen is een sprookje. Er is -wat- gespaard, maar Ars hoeft er maar 1 gauntlet tegenaan te gooien en wat we (dpc) flushen stelt niks voor.
dinges
Hoop alleen dat er nu niet een hoop members Eccp de rug toekeren omdat we het toch wel redden en dat Randy van de week niet ineens weer besluit toch maar bij exDC terug te gaan, wat al eerder gebeurt is als ik het mij goed herinner.
Want dan zijn we wel zuur.
Hebben jullie hier ook last van? Of is er ergens een grote spaar-switch omgegooid waar ik/wij niets van weten
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
Met een beetje peck/geluk duurt dit project nog meer als 2 maanden, wat dus wil zeggen dat we weer in de nek gezeten worden door ARS.
Het is nu gebeurd, geniet van de tijdelijke #1 positie, want we zullen ervoor moeten vechten !!
Nu nog betere koffie...
Anoniem: 31264
Ten tweede speelt ARS dit spelletje al jaren, wat mij betreft is dit dan ook geen enkel probleem. Ik had trouwens toch al weinig gewetensbezwaren. All is fair in love and DC....
Wat mij betreft gaan we hier trouwens ook gewoon engels l*llen... en kan iedereen joinen die de dutch power cows een warm hart toe draagt.
Just my 2 cents...
And to Randy and the other 1/2 cows: Thankz for the help, we need it.
De grootste fout die gemaakt wordt is dat er gegeneraliseerd wordt.Anoniem: 31264 schreef op 19 september 2002 @ 12:07:
Ik vind het een bijzonder stoere aktie van Randy. Iedereen vond het helemaal top en gaat nu achteraf zitten eikelen? Lekker gastvrij! Als ik dit zo lees krijg ik zelfs de neiging Chris te mailen en te vragen of ik Extreme DC niet kan joinen!!
"Iedereen vond het helemaal top"
Overdreven en totaal niet waar. Zoals ik al zei, er is een verschil tussen de schreeuwers en de relativeerders. Niets op tegen, maar verlies dat ff niet uit het oog. Ieder zn mening, ik waarschuw alleen maar voor de gevolgen en die worden inmiddels al zichtbaar helaas
En die hogrider is al meerder keren benaderd door verschillende teams en heeft voor zover ik weet altijd alles afgewezen. Het heeft natuurlijk ook wel wat. Hij is de hoogstgenoteerde teamloze. Ook een prestatie die hij niet weg wil doen.... en terecht!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Maar goed, ze zijn uiteraard van harte welkom en hopelijk zullen we ze ook regelmatig terug zien op t forum!
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!
?el_salvador schreef op 19 september 2002 @ 12:50:
hee dukebox wat is er met je proxy aan de hand?
Normaal doen, daar word je pas echt gek van! :: I reject reality, and substitute my own.
5. (1) 990 Clan_Delft
Anoniem: 31264
OK... laat ik het ook relativeren... De meerderheid van de forum-posters leek IMHO *voor* de transfer van Randy & kornuiten. Ik ben in ieder geval weinig negatief sentiment tegengekomen in de draadjes van de laatste maand(en).ParaNoiMia schreef op 19 september 2002 @ 12:16:
[...]
De grootste fout die gemaakt wordt is dat er gegeneraliseerd wordt.
"Iedereen vond het helemaal top"
Overdreven en totaal niet waar. Zoals ik al zei, er is een verschil tussen de schreeuwers en de relativeerders. Niets op tegen, maar verlies dat ff niet uit het oog. Ieder zn mening, ik waarschuw alleen maar voor de gevolgen en die worden inmiddels al zichtbaar helaas
Vandaar mijn wat verbaasde reaktie...