(Access) 1 invoerveld beveiligen(geen invoer mogelijk)

Pagina: 1
Acties:
  • 380 views sinds 30-01-2008

Anoniem: 64962

Topicstarter
Ik heb een formulier met daarin een aantal invoervelden.
Het bovenste veld is een combobox en deze wil ik beveiligen zodat dit alleen te lezen is en dat hierin invoer niet mogelijk is. De rest van de velden wil ik wel invoeren.

Als ik in de eigenschappen van het formulier ga kiezen voor alleen raadplegen heeft dit betrekking op alle velden in het formulier.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

eigenschappen van het veld oproepen kies het tabblad "alle" en dan de optie "vergrendeld" aanzetten.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Anoniem: 2551

Heb je al eens aan de mogelijkheid gedacht om bijvoorbeeld alleen de eigenschap Beveiligen voor dat control aan te zetten? Erg simpel, had je zo kunnen lezen door bijvoorbeeld in MS-Acces op F1 te drukken...

Ik krijg de indruk uit je topics tot nu toe dat je nog niet veel van MS-Access begrijpt, en dan op GoT maar topics opent bij alles wat je niet snapt. Daar is GoT niet voor bedoelt, lees de vele FAQ's in dit forum er maar eens op na.

Kort samengevat is de bedoeling dat je:
- eerst zelf het een en ander uitzoekt;
- je handleidingen en helpfiles bekijkt
- google/GoT search raadpleegt
- pas als dat allemaal niet wil lukken, je er eens over nadenkt een topic te openen over jouw probleem.

Anoniem: 64962

Topicstarter
bedankt voor het de terechtwijzing ik zal alleen echte problemen aangeven.

Anoniem: 2551

Anoniem: 64962 schreef op 18 september 2002 @ 13:26:
bedankt voor het de terechtwijzing ik zal alleen echte problemen aangeven.
Geweldig! En welkom op GoT! ;)

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

F1 dus :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.