"Ik noem dit het probleem van de verkeerde combinatie: de wereld is grijs, maar wetenschap is zwart/wit. We praten in nullen en enen, maar de waarheid ligt ertussen in." - Bart Kosko
Verwijderd
cool
maar wanneer zal dit concept hier in nederland in de winkels liggen (incl de ethernet adapter) ?
maar wanneer zal dit concept hier in nederland in de winkels liggen (incl de ethernet adapter) ?
vast wel, maar een ethernet adapter is denk ik goedkoper dan zo'n kitmitchel schreef op 18 september 2002 @ 12:55:
kon dat niet al met die linux kit voor de ps2?
Lekker handig 
Je moet nog steeds je pc erbij hebben wil je divxjes kijken
En btw, denk maar niet dat een ethernet adapter goedkoop word.
Verwijderd
Kost $40 = €40, vind ik nog redelijk....BlackMage schreef op 18 september 2002 @ 15:43:
Lekker handig
Flink balen zeg.. 
Ik denk: jaaaaa leuk! divxjes op CD zetten in je PS2 douwen en afspelen maar!
Nee hoor.. je moet ze dus alsnog via de computer kijken, maar de PS2 zet ze dan op de TV.. duh dat kan ik nu ook al via TV out
Als de PS2 het nu zelfs zou kunnen zou ik er maybe wel één gaan kopen
Grand Turismo is ook heel erg gaaf... 
Maarja om daar nou alleen een console voor te kopen..
ben niet zo'n console type, maarja als ze dit soort functies nou eens goed uitwerken..
Nee hoor.. je moet ze dus alsnog via de computer kijken, maar de PS2 zet ze dan op de TV.. duh dat kan ik nu ook al via TV out
Als de PS2 het nu zelfs zou kunnen zou ik er maybe wel één gaan kopen
Maarja om daar nou alleen een console voor te kopen..
Verwijderd
Ik kijk toch liever films op m'n 82 cm breedbeeld dan op m'n 19" schermpje...Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 16:24:
kan je dan niet beter een filmpje op de pc kijken ?
het beeld is dan iig ook wat beter
Idd best wel sneu jaXtuv schreef op 18 september 2002 @ 16:32:
Flink balen zeg..
Als de PS2 het nu zelfs zou kunnen zou ik er maybe wel één gaan kopenGrand Turismo is ook heel erg gaaf...
Maarja om daar nou alleen een console voor te kopen..ben niet zo'n console type, maarja als ze dit soort functies nou eens goed uitwerken..
Maar goed, een kabeltje van de TVout kan niet zo lang zijn, van je ethernet adaper wel. Dat zou dan het enige voordeel zijn..
Maar het is geen $40 waard IMO
🌞🍃
Tsja ik heb al TVout... en kan zo dus DivX kijken op m'n breedbeeld, maar ik vind 't zo'n gekloot steeds, dus zou liever gewoon cdtje erin pleuren en kijken maar...DataBeest schreef op 18 september 2002 @ 18:15:
[...]
Idd best wel sneu ja
Maar goed, een kabeltje van de TVout kan niet zo lang zijn, van je ethernet adaper wel. Dat zou dan het enige voordeel zijn..
Maar het is geen $40 waard IMO
Ik denk dat ie dan 60 in europa gaat kosten aangezien dat altijd gebeurt.
Verder moet je natuurlijk ook dat programma kopen om divxjes af te spelen a 60 euro
Dus 60 + 60 = 120 euro
is het mij iig. niet waard.
Voor Divx @ TV spelen heb ik dat wel over.. Zeker als je die netwerk adapter straks toch nodig hebt om online te gaan.. (toch?)
Verwijderd
Er zijn nog meer voordelen, DivX afspelen via de remote.
Ik heb een DTT5300 maar dit geeft nog steeds niet zo'n goed geluid als mijn HT set.
Ik heb een DTT5300 maar dit geeft nog steeds niet zo'n goed geluid als mijn HT set.
Pagina: 1