Toon posts:

Pricewatch idee: Selecteren op Chipset.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de goedkoopste R300 kaart. En dan moet ik nog aardig zoeken op de pricewatch videokaart pagina.

't zou handig zijn als je ook de videochip kan laten zoeken.

- Zo zie je alle candidaten netjes op 'n rij.

- Voorkomt misschien ook dat mensen 2 de zelfde producten posten onder 'n verschillende naam.

- Schept veel duidelijkheid, want sommige fabrikanten geven wel erg onduidelijke namen voor hun HW.

- Voor MB's zou 't ook erg handig zijn, evenals voor geluidskaarten, monitoren enz.

Want veel producten hebben de zelfde basis.:o

Wat denken jullie? Nuttige uitbreiding?

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 22:06
Een nuttige uitbreiding, maar te veel werk volgens T.net Crew.

Topic met soortgelijk idee: Pricewatch search

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Te veel werk?

De HW lijst bestaat al uit 'n aantal kolommen, waaronder:

Productnaam,
prijs,
verzendkosten,
ervaringen,
prijs wijzigen.

Daar kan toch wel 1 Kolommetje BIJ, genaamd chipset?

En bij 't opgeven van 'n nieuw product kan je toch wel een pull-down menutje komen waarbij je dus ff snel 'n chip selecteerd? (Ik heb nog geen product toegevoegd, maar 't lijkt mij niet echt 'n berg werk.)

Of je dan alle HW moet gaan indelen? Nee, ik denk dat de tweakers dat zelf wel doen, als ze daar 'n leeg vakje zien staan achter 't product.

Maak er maar 'n poll van op tweakers:)

Verwijderd

CTRL+F >> 9700

Easy :)

• Overspeed
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-03 22:06
Tja, 't is maar wat je east noemt... ;)

De PW heeft nml ook een search functie: http://www.tweakers.net/p...ch.dsp?Cat2=49&Query=9700

Tadaa :)

Er is in Nederland niets beter beveiligd dan de snelwegen m.b.v. mobiele flitsteams, flitspalen, (on)opvallende surveillance-auto's, etc. Als er in mijn huis wordt ingebroken, dan kan ik beter de A2 oprennen dan 112 bellen.

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad dat kan je ook doen, maar kijk nou eens naar de ASUS producten,
daar is 't dus nogal onduidelijk.

Bij moederborden staan er ook 'n berg letters en cijfers, ja je komt er meestal wel achter, maar ff snel alle VIA KT333 borden op 'n rijtje hebben? Nu moet ik eerst ff naar al die fabrikanten, om te kijken hoe hun plankjes heten.

Bij monitoren zou 'n classificatie qua beeldschermtype handig zijn, Shadowmask, arperture grill, etc.

Bij geluidskaarten zou 'n chipvermelding ook handig zijn.

Maar die contr+f is wel handig, en search kan altijd nog...

't leek my dus 'n nuttige verbetering, maar blijkbaar valt 't nu wel mee.:/

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Wordt in een later stadium waarschijnlijk mogelijk, maar kan nu nog niet :).

Professioneel Hyves-weigeraar

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11-03 17:36

DeTeraarist

#Boots2Asses

Ik heb een tijdje terug ook eens zoiets gevraagd: [rml][ T.Net] Pricewatch sorteren[/rml]
Toendertijd waren ze er hard mee bezig en zag het er puik uit. Alleen was dat nog met het oude design.

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Pagina: 1