Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[INKOOPACTIE] Luxe TV Kaarten

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hee mijn vrouw werkt bij de aldi en nu hebben we er 65 ingekocht voor 32,50 euro perstuk. Zijn er nog tweakers die ze voor 48,70 euro per stuk willen kopen :) ? Lijkt me toch een zeer goed aanbod. Het geld dient eerst overgrmaakt te worden en daarna wordt de tv kaart zo snel mogelijk opgestuurd ! :)

• LeonM
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 29-10 14:18
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 12:43:
Hee mijn vrouw werkt bij de aldi en nu hebben we er 65 ingekocht voor 32,50 euro perstuk. Zijn er nog tweakers die ze voor 48,70 euro per stuk willen kopen :) ? Lijkt me toch een zeer goed aanbod. Het geld dient eerst overgrmaakt te worden en daarna wordt de tv kaart zo snel mogelijk opgestuurd ! :)
Meer info over de kaart? Wel eerst een mod gevraagd? Misschien openen in de OH ipv de CE?

Op slot lijkt me?

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Inkoopaktie vereist toestemming (zie algemeen beleid). Verder zie ik de relatie met CME zo 1-2-3 niet, meer V&B zou ik zo zeggen. Deze gaat op slot. Open maar een nieuwe in het juiste forum als je toestemming hebt.

Dit topic is gesloten.