Hangt er vanaf wat je vraag precies is. Als het gaat om het programma zelf, dan is het SA, maar als je meer wilt weten over hoe het werkt in relatie tot PHP dan lijkt P&W ook wel aardig.
SA
PW is voor programmeerproblemen
Dan moet je die maar in SA posten
"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson
Verwijderd
Overigens had het support forum van phpMyAdmin (http://sourceforge.net/forum/forum.php?forum_id=72909) ook een prima plaats geweest om deze vraag te stellen. Voor standaard software wordt er vaak een speciaal support forum gemaakt, en het zou zonde zijn die specifieke kennis niet te gebruiken.
Just my 2 cents ...
Just my 2 cents ...
*eens met MrX*
(had dit topic nog niet gezien)
waarom komt iedereen altijd hier support halen terwijl de meeste software hun eigen supportfora hebben
* D2k zal weer es aan de P&W faq moeten gaan werken
waarom komt iedereen altijd hier support halen terwijl de meeste software hun eigen supportfora hebben

Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Ow, wist ik niet. Die link was dan ook goed geweest.
D2k: Ik heb hem uiteindelijk in SA geplaatst* D2k zal weer es aan de P&W faq moeten gaan werken
mensen komen hier nu eenmaal hun vragen stellen omdat hier op GoT kennis van allerlei programma's aanwezig is.D2k schreef op 19 september 2002 @ 08:47:
*eens met MrX*
ik stel ook al mijn vragen hier op GoT omdat ik GoT nu eenmaal super vind, ik denk dat meerdere mensen er zo over denken.
zo denk ik dat het werkt.
BTW SA lijkt me goed voor phpmyadmin..
En daar is an sich niets mis mee, maar als je het direct bij de leverancier / producent kan vinden of in de vaak bijgeleverde documentatie lijkt het me vrij onnodig om het dan toch maar hier te vragen "omdat ze het hier ook wel weten".Snow_King schreef op 19 September 2002 @ 21:59:
mensen komen hier nu eenmaal hun vragen stellen omdat hier op GoT kennis van allerlei programma's aanwezig is.
Stel jij echt al je vragen hier ?ik stel ook al mijn vragen hier op GoT omdat ik GoT nu eenmaal super vind, ik denk dat meerdere mensen er zo over denken.
Zijn wij je helpdesk?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Pagina: 1