Ik ben op zoek naar een TV Tuner kaart (stereo of surround) welke instaat is om gebruik te kunnen maken van Timeshifting (ie het bekijken van een live tv-film, deze kunnen pauzeren en wanneer je terugkomt direct verder te kijken terwijl de film uitzending gewoon verder wordt opgenomen, terwijl jij verder kijkt en een paar minuten achterloopt.)
Nu viel mijn oog op de LeadTek TV2000 XP Deluxe (www.leadtek.com.tw) welke aangeeft hiervoor support te bieden.
Echter mijn inziens is Timeshifting een software matige aangelegenheid (niet noodzakelijk hardware), dus zou de in NL verkrijgbare TV 2000 XP ook goed moeten functioneren.
Weet iemand hier wat meer van of heeft in de prijsklasse tot 100 euro nog een andere TV Tuner kaart welke dezelfde mogelijkheden biedt ?
Nu viel mijn oog op de LeadTek TV2000 XP Deluxe (www.leadtek.com.tw) welke aangeeft hiervoor support te bieden.
Echter mijn inziens is Timeshifting een software matige aangelegenheid (niet noodzakelijk hardware), dus zou de in NL verkrijgbare TV 2000 XP ook goed moeten functioneren.
Weet iemand hier wat meer van of heeft in de prijsklasse tot 100 euro nog een andere TV Tuner kaart welke dezelfde mogelijkheden biedt ?
"We are what we repeatedly do. Excellence, then is not an act but a habit."