Toon posts:

DVD speler gezocht met bepaalde specs

Pagina: 1
Acties:
  • 19 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Mensen,

Ik zoek een DVD speler met de volgende spec:

moet dvd's/mp3/vcd/svcd/cdr/cdrw/dvdr/dvdrw af kunnen spelen
A-merk (sony-jvc-pioneer etc.)
regiovrij

Ik heb al lopen zoeken, en de eerste 2 punten kan ik allemaal wel vinden, alleen punt 3. het regiovrije verhaal kan ik niet vinden.

prijs niet zo heel erg interesant

Verwijderd

Dus ik ga naar google, type in regiovrij+cdr+dvd+mp3 en vind direct www.dvdstore.nl...

Verwijderd

uitverkocht :-(

Verwijderd

Grundig Xenaro 5100 bijvoorbeeld zou dat allemaal moeten kunnen. Sluit een abbo af ( zonder mobiel) bij o2 en je krijgt er een gratis, of zoek op internet. Daar las ik bijvoorbeeld ergens dat iemand die svcd's en vcd's op een jvc of sony probeerde af te spelen, het uiteindelijk op de Grundig probeerde en hier ging het wel goed mee... Bovendien kan je ze ook regio vrij maken met remote- hack
En design is ook best :9~

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:37

JvS

Ik heb hem zelf ook

bekijk de vele topics die hierover al geweest zijn, en als je een amerk wil die dat kan: Loop een winkel in en vraag of ze die hebben (vcd svcd dus).
En als je de topics daadwerkelijk gelezen had, had je gezien dat philips' dat wel kunnen en dat er voor DVD-r nog teveel standaarden zijn en dat niet elke speler ze allemaal ondersteunt.

Dat staat ook in de regels van het forum en die ken je best, gebruik die een volgende keer dan ook eventjes...

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Dit topic is gesloten.