12 2e hands notebooks gezocht, waar?

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Topicstarter
Op redelijk korte termijn ben ik op zoek naar 12 notebooks die er redelijk goed uitzien voor presentaties.
De specs moeten rond de P-II-300 of hoger liggen, verder geen flauwekul.

Heeft iemand een idee waar ik 12, liefst dezelfde, notebooks 2e hands kan aanschaffen?

Ik heb nu een offerte van 12 Dell lattitude cpi, p-II-366 apparaten voor 735 euro per stuk, zelf vind ik dit nogal een prijs voor apparaten van 3,5 jaar oud.

Oerbrood!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
Informeer anders eens bij PC-verhuurders. Die hebben de laptops al afgedankt na 2 a 3 jaar, dus mischien dat er wel wat te regelen valt.
Hier in Groningen heb je Linea Recta.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• ramonp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 31-07 14:35
Op de radio-reclame hoor ik ze altijd over Kender Thijssen (het zal vast anders geschreven worden, maar dat kan ik niet zien op de radio zien :p)

• Markao2000
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 04-01 21:33

Markao2000

it's all about the beats

Topicstarter
Bedankt voor de info, heb beide bedrijven opgezocht, zelf kwamen we nog tot: www.rentware.nl die verkopen ook gebruikte labtops voor betere prijzen dan we tot nu toe gevonden hadden.

Oerbrood!

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-08 17:45

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

(jarig!)
Voor vraag en aanbod verwijs ik je naar Tweakers.net :)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Dit topic is gesloten.