Toon posts:

Palm Vx (OS4) software vervangen door alternatieve

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb sinds een tijdje een 2de hands PalmVx gekocht, voor een aardig prijsje. Er zat OS4 al op, wat ik wel fijn vin.
Het probleem is alleen dat de meeste STANDAARD software van OS4 wat nadeeltjes hebben, die vaak door derden zijn opgelost in alternatieve programma's.
De 'To Do List' heb ik al vervangen door 'To Do PLUS'
De 'calculator' vervangen door 'Parens'

Nou ben ik onder andere nog opzoek na een programma om tabelle oid. te maken, iets zoals excel op de pc.Het probleem is dat de Palm Vx een res. van 160*160, 16 kleuren kent en een diepte van 4 heeft.
dus heb ik een proggy nodig dat toch nog vrij duidelijk blijft.

Verder vind ik de functionaliteit van de Adressen lijst op m'n palm OS4 maar matig, weet niet of er hiervoor een GOED alternatief is.

en ik zit met het probleem bij m'n 'Date Book' dat hij alles per uur wilt doen, en als ik strax van m'n stage af kom doe ik alles per LESuur (50 min.), dus daarvoor zoek ik nog wat...

Ik maak veel gebruik van mijn OV kaart, bestaan er eigenlijk routeplanner en / of Openbaar vervoer planners voor de Palm Vx met OS4??

Natuurlijk wil ik hiermee niet de functionaliteit van HotSync niet verliezen

wie is bekent is de OS4 software wereld en kan me helpen met 1 of meerdere van bovenstaande problemen??

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Voor elk standaard Palm programma zijn vele verschillende alternatieven te vinden. Kijk eens op www.palmclub.nl. Alle alternatieven waar je naar vraagt zijn wel te vinden, ook de ov-reisplanner.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Probeer Actionnames ipv datebook...
Probeer ook eens One+one ipv Parens
Excel probleem: tinysheet al geprobeerd?
Openbaar vervoer planner: Palmwijzer
OS 4 is prima.. gewoon vanaf blijven .. alleen andere progs proberen.

Verwijderd

Topicstarter
jaah, zowals jij ut zegt zocht ik na, geen vervanger voor OS4, maar voor de standaard proggy's van OS4