Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Welk moederbord heb je? En hoeveel poen heb je ongeveer over voor de upgrade? Ik zou gaan voor een gef. 4 of radeon 9700 + e.v.t. een wat snellere proc. of deze wat sneller laten draaien (tip: verhoog je fsb)
Om erachter te komen wat je bottleneck is kun je je p4 sneller laten draaien en dan de 3d-mark van ervoor en erna vergelijken. Aan je geheugen zal het zeker niet liggen en ik denk dat de gef. 3 bij jou bottlenecked...
Om erachter te komen wat je bottleneck is kun je je p4 sneller laten draaien en dan de 3d-mark van ervoor en erna vergelijken. Aan je geheugen zal het zeker niet liggen en ik denk dat de gef. 3 bij jou bottlenecked...
Wat de bottleneck is? Dat is iets wat je zélf moet bepalen tijdens het gamen, ik weet niet hoe jouw game ervaring is met jouw hardware en welke instellingen (resolutie) en wat jouw eisen/wensen zijn (framerate etc.). Eerlijk gezegd denk ik dat je met de huidige games helemaal niet met een onoverkomelijke bottleneck te maken hebt; een GF3 is overal nog goed genoeg voor en een P4 1.7 is ook nog snel zat voor de huidige games. Bekijk eens wat reviews want dit wordt zo meer een 'wat moet ik nemen?' vraag zonder daadwerkelijk probleem (want wat is jouw probleem
)
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Volgens mij heb je gewoon geld teveel. Van dat geld zou ik eerder andere dingen kopen. Je kunt op dat systeem echt alles nog soepel spelen
"Het leven is een mooie gelegenheid om meisjes te ontmoeten"