BalusC, goed dat je je werk als moderator serieus neemt. Maar ik ben niet achterlijk. Ik heb ook wel gezocht met google met de trefwoorden waar je mee aan kwam zetten. Alleen geen van de drivers werkt. Ik kan je ook geen PM sturen, dus doe ik het zo maar. Als je het gelezen hebt, gooi maar dicht. Maar dat wou ik dus even zeggen!
Verkeerde forum, en onduidelijke titel... gooi maar weer dicht
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Als het niet werkt, moet je dat ook in je oorspronkelijke bericht zetten. dat kunnen WIJ toch niet ruiken dat dat niet werkt. Nu kost het en jou, en de (lite)MOD extra tijd... Beetje onhandig dus.
Maar goed, werkt een standaard win98SE bootflop niet? Daar zitten al een aantal scsi drivers op. Kijk daar maar eens naar. Succes
Maar goed, werkt een standaard win98SE bootflop niet? Daar zitten al een aantal scsi drivers op. Kijk daar maar eens naar. Succes
Wil iedereen die in telekinese gelooft mijn hand opheffen a.u.b.
Waarom kwam je niet mee aanzetten dat geen van de ASPI drivers werkte?
Jouw oude topic: SCSI Dos Drivers
Via 2e link van Google kwam ik hierop: http://www.nu2.nu/bootdisk/scsitool/
Daar staat letterlijk deze driver tussen: "AMD PCscsi ASPI Manager for DOS v3.14"
En dat werkte niet?
Zulke aantijgingen horen overigens in LA en ik heb de titel ff gefixt. Of hier nog een slotje komt is maar de vraag..
Jouw oude topic: SCSI Dos Drivers
Via 2e link van Google kwam ik hierop: http://www.nu2.nu/bootdisk/scsitool/
Daar staat letterlijk deze driver tussen: "AMD PCscsi ASPI Manager for DOS v3.14"
En dat werkte niet?
Zulke aantijgingen horen overigens in LA en ik heb de titel ff gefixt. Of hier nog een slotje komt is maar de vraag..
[ Voor 0% gewijzigd door BalusC op 18-09-2002 11:28 . Reden: linkje naar oud topic toegevoegd ]
Stinkhippie en anomalie: Nieuwe policy mbt replies in 'slechte' topics
Oke, sorry, dan was ik het vergeten te zeggen, mijn fout!. Ik heb die diskette inderdaad al geprobeerd... Nouja, ik zie wel hoe ik het oplos! In ieder geval bedankt voor jullie tijd, lieve mods!
Dit topic kan sowieso dicht..
(en als je het oneens bent met een slotje, dan kun je het beste gewoon even mailen).
Maargoed, zo zie je maar weer dat een goede openingspost erg belangrijk is. Ik zal je andere topic weer even openen, maar houd hier in het vervolg even rekening mee!
Ik had precies hetzelfde gedaan als BalusC
(en als je het oneens bent met een slotje, dan kun je het beste gewoon even mailen).
Maargoed, zo zie je maar weer dat een goede openingspost erg belangrijk is. Ik zal je andere topic weer even openen, maar houd hier in het vervolg even rekening mee!
Ik had precies hetzelfde gedaan als BalusC
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()