Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
kijk naar terminal services (als je WIndowsXP server gebruikt).. of naar VNC of PcANywhere...
Topics hierover zijn er plenty >search
Topics hierover zijn er plenty >search
ff meer info: `t zijn allemaal XP pro pc`s op een 10/100 mbps netwerk
TS valt dus af.. dus VNC of PcANywhere en kijk in de search.
Waarom niet gewoon met RDP werken?
Verder heb ik een ander tooltje dat dit bewerkstelligd.
Het heet getscreen.exe en is ooit een beheerderstooltje geweet van Compaq!
Werkt uitstekend.
Verder heb ik een ander tooltje dat dit bewerkstelligd.
Het heet getscreen.exe en is ooit een beheerderstooltje geweet van Compaq!
Werkt uitstekend.
Hier had uw advertentie kunnen staan! DM me voor meer info over de prijzen
Idd. Maar waarom wil je dat de gebruiker het niet merkt? Op het moment, dat de gebruiker ziet, dat zijn systeem wordt overgenomen zonder pop-up zal deze ongetwijfeld aan de bel gaan hangen. Het idee om ongemerkt gemonitord te kunnen worden is namelijk ook niet helemaal fijn. Als netwerkbeheerder riskeer je dus een stuk geloofwaardigheid. Bovendien weet ik niet eens of je dit zomaar mag in verband met privacy en dergelijke....
Mare ontopic, met DameWare kun je (met de juiste ini file) zonder opgemerkt te worden een XP/NT systeem overnemen.
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Met SMS is het ook mogelijk, kwestie van een regedit setting te veranderen. Vraag blijft natuurlijk mag dit zomaar.
Tis wel voor je te hopen dat nooit iemand het zal merken want daar zul je dan wel gezeik mee krijgen
Erm, ff beter uitgelegd: Het is de bedoeling om de gebruiker te kunnen helpen met een probleem, alleen dan wel zo dat de gebruiker gewoon door kan blijven werken. (Het is niet de bedoeling om de gebruiker te controleren of hij nu mijnenveger aan het spelen is ofzo)
Met Remote Admin kun je ongemerkt 'hulp verlenen'
There are 10 kinds of people: Those who understand binary and those who don't.
Verwijderd
Bij alle remote tooltjes zal de gebruiker toch zien dat je zijn pc overneemt.....zoiezo omdat je met zijn muiscursor aan de haal gaat!
Waar moet je hem dan mee helpen?
Waar moet je hem dan mee helpen?
Verwijderd
Het is verrekte lastig om tegelijkertijd dezelfde applicaties te gebruiken, de gebruiker zal er toch last van hebben. Hij kan dan beter even jou de tijd gunnen en een kop koffie gaan halen of zo.Het is de bedoeling om de gebruiker te kunnen helpen met een probleem, alleen dan wel zo dat de gebruiker gewoon door kan blijven werken.
Pagina: 1