[BUG] MacOS X / IE 5.2.1

Pagina: 1
Acties:

• Uitvreter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 12-03 20:25

Uitvreter

Eet niet thuis vanavond

Topicstarter
Even een stukje cut en paste van mijn reactie op Femme's .plan over de introductie van de nieuwe layout. Had hem niet helemaal gelezen :o dus was dit forum nog niet tegengekomen.

Nieuwe layout bevalt wel maar ik heb een paar kevertjes...
Allemaal onder MacOS X en IE 5.2.1 : Ik heb alleen een grijze layout, kan wel beige selecteren, maar krijg grijs.
Op de frontpage zitten vier tab blaadjes met dropdown menu's (frontpage, nieuws, aankondigingen en meuktracker). Als ik daar met de muis op sta klapt 'ie uit (ok), maar zodra ik met de muis naar beneden beweeg klappen ze weer in.
Nog eentje: als ik meerdere pagina's met reacties heb, heb ik onderaan het dropdown listje met '>> volgende pagina' en evt. '<<vorige pagina', maar de twee te selecteren opties 'reacties weergeven vanaf de huidige thread' of 'volgende thread' worden niet weergegeven. De links zijn er wel, maar er staat geen tekst in (twee lege regels). Deze bug had ik overigens ook al de laatste tijd onder de oude layout.
Tenslotte, geen bug, maar ik mis op een hoop plekken een makkelijke link naar de frontpage. De oude layout had die wel.
Het kleinere font is wat mij betreft nog steeds goed leesbaar.

Edit: ik zie dat tweakers.net linksboven een link naar de frontpage is. Hoewel een blind paard er niet overheen had kunnen kijken wordt pas duidelijk dat het een link is als je met de muis er over heen gaat...
[Reactie gewijzigd door Uitvreter]

May clinging breasts always come to your aid in the kitchen!