Hallo,
Ten eerste: ik heb de FAQ doorgelezen, gezocht met google, gezocht of er al een dergelijke topic op GoT bestond. Als er al een dergelijke topic bestaat, sorry dan...
Mijn vraag:
Omdat ik in DOS met de nieuwste Ghost-versie een image op cd wil branden, is een wijze gevolgtrekking dat ik hiervoor DOS-drivers moet hebben. (Meen je dat? Ja dat meen ik
) Het 'probleem' is dat ik een SCSI PlexWriter heb. Nou heb ik hier de juiste drivers voor gedownload. Omdat het om SCSI gaat, moet ik dus ook een ASPI manager hebben voor mijn SCSI controller. Maar, die kan ik nergens vinden! Nergens!
Het gaat dus om een AMD pci SCSI controller.......
Wie heeft er toevallig een link, of kan mij vertellen hoe ik dit op kan lossen??
Alvast bedankt!
Ten eerste: ik heb de FAQ doorgelezen, gezocht met google, gezocht of er al een dergelijke topic op GoT bestond. Als er al een dergelijke topic bestaat, sorry dan...
Mijn vraag:
Omdat ik in DOS met de nieuwste Ghost-versie een image op cd wil branden, is een wijze gevolgtrekking dat ik hiervoor DOS-drivers moet hebben. (Meen je dat? Ja dat meen ik
Het gaat dus om een AMD pci SCSI controller.......
Wie heeft er toevallig een link, of kan mij vertellen hoe ik dit op kan lossen??
Alvast bedankt!
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2002 10:54 . Reden: typo's.. ]