Geforce 2 MX200 driver

Pagina: 1
Acties:

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 12:04
Na een herinstallatie van een pc

AMD XP1800
256 MB Ram
40 gig schijf

Kan ik de driver niet meer installeren. Daarvoor deed hij het nog wel.

De pc moest worden geherinstalleerd omdat de computer steeds vast liep.

Ik heb de driver van Nvidia al geprobeerd maar onder succes. Het .inf bestand ziet hij wel maar zegt dat dat niet de goede is

Iemand een idee.

Op de kaart zelf staat van welk merk de kaart is alleen dat er een Nvidia chipset opzit.

BVD

• marsian
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:13
detanetor drivers zouden het moeten doen. Kan je niet gewoon de installatie uitvoeren van de detanetor dmv de setup?

Verwijderd

staat er in je systeembeheer niet meer info over je kaart?
Is het een onboard kaartje? Misschien dat er dan drivers staan op de drivercd die bij je mobo werd geleverd

• LMD
  • Registratie: September 2002
  • Niet online

LMD

Complex Minded

Ik heb de driver van Nvidia al geprobeerd maar onder succes. Het .inf bestand ziet hij wel maar zegt dat dat niet de goede is
Heb je ook al geprobeerd om de *.exe uit te pakken met winzip en de setup geprobeerd in die map??
Werk dat niet probeer dan het volgende

Je kunt namelijk de *.exe uitpakken en dan deze computer pakken rechtermuisknop > eigenschappen. dan kies je Tabbald Apparaatbeheer > beeldschermadapters. De videokaart welke je denk dat de Geforce is en dan Eigenschappen>stuurprogramma > Stuurprogramma bijwerken en kies je de map waar je de *.exe hebt uitgepakt met winzip.
Dit zou moeten werken.

Succes

[ Voor 0% gewijzigd door LMD op 18-09-2002 10:37 . Reden: Tik foutje :-) ]

Nothing more to say...

• Guider
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-08 12:04
Heb ik allemaal al geprobeerd maar het probleem is dat ik die cd ben kwijt geraakt. Ja ik weet het dat dat heel erg stom is. Ga het vanavond is proberen met die detonator drivers in de hoop dat dat werkt.

De pc liep heel erg vaak vast met die andere installatie kan het dan zijn dat het aan de videokaart lag. Dat die kapot is ofzo ??????

• martinvdm
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:41

martinvdm

Martinvdm = TechJunky.nl

geef het niet gelijk op als er een bepaalde detenator het niet doet. Download dan ff versie 28.42, die kan je onder oudere downloads vinden op de nvidia site. Dit was namelijk nog de stabielste versie. Mede omdat je een wat ouder kaartje hebt.

Succes

He who laughs last thinks slowest! | ▶️ Youtube | 🌐 TechJunky.nl | ☀️ 3k PV | 🔋 Zendure 8,6kWh | Ford Explorer EV Ext

Pagina: 1