Toon posts:

Lan-Party 2002

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Binnenkort word er door een stel kennissen van mij een lan-party georganiseerd.
Hier zijn wel kosten aan verbonden maar deze zijn puur om o.a. de zaalhuur te dekken.

De organisatie heeft een goede locatie gevonden met ruimte voor 100 deelnemers. Waar? In Emmen, De Bintholt in Emmerhout om precies te zijn en is van 11 t/m 13 oktober.

Er zullen diverse games gespeeld kunnen worden waarvan een gedeelte is vermeld op de site.
Overige games kunnen in weze ook allemaal deze moeten dan ter plekke op de desbetreffende server geinstalleerd worden.

Er is een goede catering en ik denk dat het zeker de moeite waar is hier nog een kijkje te nemen.

Zie voor meer informatie: http://www.lan-party-club.tk/

Ik heb voor deze topic toestemming van: ItSnows waarvoor mijn dank.

Verwijderd

Effe omhoog kicken :P anders ook zo sielug he :D , misschien kom ik wel lijkt me wel is cool...

Verwijderd

Hoe ver is Emme rijden vanaf Rotterdam!

Het is vrijdag zaterdag zondag.
Word er SOF II gespeeld?
>:)

• -=MOL=-
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-11-2019

-=MOL=-

R.I.P. TEC 172W 23-10-2002 :(

Emmen is anderhalf a 2 uur rijden, ligt eraan hoe je rijd :D

[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]

Verwijderd

ik kan opzich wel even komen, het is niet zover rijden voor mij..

hebben jullie toevallig ook een irc channel ?

Verwijderd

lan's altijd leuk :) veel plezier op jullie lan :) (nee ik kom niet, te ver)

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

Ik zal erover nadenken.. ff met mijn technisch adviseur erover hebben of we gaan :+

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

• Brik
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-12-2025
beetje ver, wel jammer!

Verwijderd

Ik woon in Beilen ( HUH WTF IS DAT? ) onder Assen. Maybe drop ik ff langs ;)

en uhmmm... 'Diner Stampot Boerenkool met rookworst en spekjes' :/ ik vind wel lekker maar op een lanparty :r

• Neo2K-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-01 08:35
Ik kom ook wel ff met de keet

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Ik ben nog nooit op een lan geweest maar als ik bezoeker ben kan ik dan ook meespelen?

Ja doe maar.

Verwijderd

NvE schreef op 18 september 2002 @ 18:21:
Ik ben nog nooit op een lan geweest maar als ik bezoeker ben kan ik dan ook meespelen?
Het is meestal de bedoeling dat je je eigen pc meeneemt.

• NvE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

NvE

kijkt

Dat begrijp ik, maar je kan dus altijd langskomen?

Ja doe maar.

Verwijderd

maandag t/m woensdag van de herfstvakantie ook een lanparty in Escharen!!(weet iemand waar dat ligt?)

Ik kom btw ook op Lan-Party 2002

• ebras
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15-12-2025
[Off Topic]

Zaterdag m'n eerste lan feestje... Groentje in de breedste zin van het woord. (5x UT met z'n 4-en).

M'n PC wordt vrijdag-namiddag geleverd met SOF-II, en zal dus zaterdag ontgroend worden... Kan iemand mij aan een snelle multiplayer guide helpen?

Puur text, tips, keyboard lay-out etc. Ben echt in nood... (new in town; NL vs IT) 8) Veel leesvoer (20pag.) is geen punt tijd zat, alleen geen PC oid.

:( En nee, helaas Lan-Party 2002 zal niet gaan, woon in Vicchio. ;)

Verwijderd

uhh de mensen waarmee je het speelt weten wel hoe het moet :P gewoon lopen met wasd en met de muis aimen.. de rest is een beetje anders per spel meestal...

Verwijderd

Topicstarter
Leuk dat er al zoveel reacties zijn ik hoop dat het een beetje druk zal worden.
Zelf ben ik er in elk geval ook minstens 1 dag.

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16-12-2025
NvE schreef op 18 september 2002 @ 18:37:
Dat begrijp ik, maar je kan dus altijd langskomen?
meestal wel, maar ervering leert dat toeschouwers zich snel gaan vervelen zonder pc en heel lastig kunnen worden :>

Verwijderd

MMM 2 uur rijden is een beetje lang maar moet ook in 1.5Kunnen helaas volgende keer beter als het dichterbij is!

Verwijderd

In een of ander boerengehucht gaan gamen gaat mij te ver..

Verwijderd

Topicstarter
Mwah Emmen is nog niet zo klein heb weleens veel kleinere plaatsjes gezien hahaha..

Verwijderd

Topicstarter
Zoals al gezegd in weze kan iedere game geinstalleerd worden op een server daar.
Ik ben zelf minstens 1 dag aanwezig en heb in elk geval: MOHAA, Opertion Flashpoint, Myst 3 (lol), Diablo 2 + expansion, Jedi Knight 2: Jedi Outcast, Sub Command, America's Army's en last but not least: Battlefield 1942.
Is er nog vraag naar andere games dan moet je het even zeggen ik heb er een hoop maar om ze hier allemaal opte gaan noemen. (alles origineel)

Verwijderd

hmm zoals mackie al weet kan ik helaas niet komen vanwege dat ik een vervoer probleem heb....maare mack welke van die dagen ga jij langs, en zou ik dan mischien ff mee mogen.

Verwijderd

Topicstarter
Tuurlijk mag je mee Castor had ik toch al gezegt?
De zondag kunnen wij hoe dan ook niet maar waarschijnlijk wel vrijdag en zaterdag dus even kijken hoe of wat.. :)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

Phydomir

Dennis

Tis jammer dat het van 11 tot 13 is.. de 12e is Thunderdome en dat kenk echt niet missen...

Misschien kom ik op vrijdag of zaterdag overdag nog wel ff langs om wat "internet" bekende te groeten :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Verwijderd

Topicstarter
Ja Phy jij past ook nog wel in de auto erbij lol...
Toevallig zijn we heel erg in de buurt om iemand anders op te halen.. ;)

Verwijderd

haha vast wel, maare die vrijdag he hoelaat gaan jullie daarheen??(of de zaterdag)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:27

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op 22 september 2002 @ 12:40:
Ja Phy jij past ook nog wel in de auto erbij lol...
Toevallig zijn we heel erg in de buurt om iemand anders op te halen.. ;)
hehe... Misschien kan ik zelf wel met de auto komen :P

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-01 17:15
Mjah beetje ver vanaf Rotterdam :) . Als het nou drome, netgamez was geweest dan zou ik er misschien nog over denken :o .

Steam

• buzz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-01 11:53
mietjuh!!! >:)

Verwijderd

Phydomir schreef op 22 september 2002 @ 13:02:
[...]

hehe... Misschien kan ik zelf wel met de auto komen :P
oh??

Verwijderd

Topicstarter
Even weer omhoog halen :D

Verwijderd

het was echt super vetjes man echt kewl..(waren er trouwens nog got-ers??)

Verwijderd

Als er nog iemand zin heeft om naar een Lan party te komen ik ga zaterdag in Schijndel ga naar Lanstrike.nl. van de 19de tot en met de 21ste
Jullie zijn van harte welkom.
Pagina: 1