Tv-out geeft verkleint beeld op televisie.

Pagina: 1
Acties:

• JEV
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-09-2025
Ik heb gesearched en vindt alleen maar topics over tv-tool.
Het probleem is dat tv-tool alleen maar werkt met nVidea kaarten ( Welche Grafikkarten werden von TVTool unterstützt? (vertaal mode/)Welke videokaarte worden door TVTool ondersteunt?(/Vertaalmode) :? ) tewijl ik een S3 videokaart in mijn laptop heb zitten.
Wie weet eenprogramma dus waarmee ik een beeld op de televisie kan zetten zonder die rouwranden en dat met mijn of "generic" videokaarten.

Bedankt.

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Je kan geen optie 'overscan' of 'underscan' vinden bij je tv-out instellingen? (Hij staat namelijk nu op underscan)

Download my music on SoundCloud

• JEV
Die instellingen bestaan bij mij niet.
Zoals ik zeg het is een laptop.
De enige instellingen zijn tv-out aan of uit. :r :?

There are three kinds of death in this world. There's heart death, there's brain death, and there's being off the network. Guy Almes

Verwijderd

kan daarna de resolutie nog verhoogd of verlaagd worden?

Verwijderd

TV kon toch maar max 800*600 hebben, anders werd het beeld toch te groot

• JEV
Verwijderd schreef op 19 september 2002 @ 09:01:
kan daarna de resolutie nog verhoogd of verlaagd worden?
Ja maar dan wordt er een soort van virtual desktop aangemaakt op de tv met dezelfde afmetingen als bij 800 x 600.
Als je dan aan de kanten gaat duwen met je muis verschuift het beeld.

Heeft geen zin dus. |:(

Maar wel bedankt voor de reactie.

Pagina: 1