pc geupgrade nu videokaart nog

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

• John117
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-01 00:42
Ik heb een tijdje geleden mijn systeem noodgedwongen moeten upgraden.
Mijn ASUS amd mobo was overleden namelijk en toen ben ik overgestapt naar un:
P4 2,26 Ghz
Gigabyte mobo GA-8IE533
512mb DDR 266
lekker toch? 8)

En heb de overige zooi overgezet en alles werkt perfect ben zeer tevreden over intel.
Alleen heb ik nu nog steeds me ASUS gf2 gts 32mb deluxe en die trekt het niet echt met de rest van me systeem (sukkelt er achter aan terwijl me processor zegt kom maar, kom maar, kom maar :D )

Nu wilde ik dus een beetje mooie videokaart om ff behoorlijk te ut2k3,en ik dacht zelf aan een ASUS gf4 ti4400 die is niet zo duur meer.
Ik zou het liefst wel un ATI 9700 willen maar ja die,s te duur.
Het beste is misschien om even een maandje of wat te wachten tot de gf5(omen :? ) en ATI 9700 allebei verkrijgbaar zijn en dan word de rest wel wat goedkoper (of wachten op de ati 9500 als die komt).

Dus graag meningen, ideeën wat je dan ook kwijt wil.

P.S. (Mijn systeem loopt lekker stabiel op wat driver probleempjes na met mijn gamesurround fortissimo 2 geluidskaart alleen mijn vraag was nog of iemand weet hoe ik fast writes op me mobo uitzet, het staat leuk aan maar het maak maar een paar frames per seconde uit en zorgt voor veel onstabiliteit dus ik zet het liever uit.)

Specs: AMD X2 4400, 2gb ddr400, X1900XTX

• We Are Borg
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21:27

We Are Borg

Moderator Wonen & Mobiliteit / General Chat
John117 schreef op 18 september 2002 @ 09:30:

Dus graag meningen, ideeën wat je dan ook kwijt wil.
Ik wil het volgende even kwijt.

Ik ben fan van geforce, dus zou geforce 4 zeggen. Kans is groot dat er straks iemand zegt dat je een Ati moet nemen. Wat schiet je dan op met dit topic :? Zoeken op google.nl naar reviews en zelf bepalen

/Done

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
John117 schreef op 18 september 2002 @ 09:30:
Ik heb een tijdje ... een paar frames per seconde uit en zorgt voor veel onstabiliteit dus ik zet het liever uit.)
Misschien is de radeon 9700 inkoopactie wat voor je?

Verwijderd

Lees de post van We Are Borg, en daarna even de FAQ. :)

Dit topic is gesloten.