Tweakers nieuwe lay-out

Pagina: 1
Acties:

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 10:00
Wat vind je van het nieuwe Tweakers.net?

Wow, hele verbetering. Strak werk! (42.1%)

Mwah, lauwe ontvangst bij mij (21.2%)

De nieuwe functionaliteit is goed, maar de vormgeving staat me niet aan (13.3%)

Bah, wat een fiasco. Zelfs de oude layout was beter! (12.3%)

Matig, dit had beter gemoeten :( (8%)

Geen mening (3.1%)

Stemmen: 14467 - Reacties: 271

-------------

Prachtige poll, met een prachtige uitslag .. alleen ...

Kijk je de berichten onder femme's aankondiging/verslag over de vormgeving, valt het erg op dat de meer negatieve replies naar benee zijn gemodereerd. Terwijl de uitslag van de poll duidelijk laat zien dat méér dan de helft van de voters de nieuwe lay-out niet zo fantastisch vinden.
Waar ik er ondermeer ook 1 van ben.
Mijn 'klacht' betreft hier de breedte waarop Tweakers is uitgevoerd. Ik ben van mening dat zeker 80% van internettend nederland gebruik maakt van een hogere resolutie dan 800*600.
Al met al moet ik toch tot de slotsom komen dat er velen zijn die corrupt modereren, dat iemand toevallig niet jouw mening deelt, is nog geen reden om zijn post de grond in te boren.
Gezien de vrolijke toon in de zichtbare replies, op niveau 1, is het net of tweakend nederland de lay-out geweldig vindt, beetje vreemd, is 't niet ? met die poll d'r naast.

Verwijderd

SG --> LA :?

En verder: je zou nog van verbazing achterover slaan als je ziet hoeveel mensen (vooral bedrijven) nog op 800 x 600 (bij 16-bit) werken, en surfen.

• Spinner
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11-09 10:00
Sorry hoor, ik ben geen frequente poster dus geen idee wat 'lieve adjes' voor mag staan.
Daarbij.. dit ging niet over GoT .. heb ik puur hier gepost omdat 't op Tweakers toch naar beneden wordt gemod. Dus dat doen we maar niet meer.

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11-10 18:55

Arno

PF5A

Spinner schreef op 18 september 2002 @ 05:56:
Daarbij.. dit ging niet over GoT .. heb ik puur hier gepost omdat 't op Tweakers toch naar beneden wordt gemod. Dus dat doen we maar niet meer.
Daarom hoort dit in TFF :P

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• Jan Laros
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-07 22:09

Jan Laros

Aerschtuner

Ik wil wel moven, maar dat mag ik niet :) .

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06:48

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Ik zit hier nog met 800x600, monitor wil niet hoger. Dus...

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Verwijderd

Hmm .. ohja .. dan maar LA --> TFF :P

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

TFF -> TMF

gaat over partijdige moderaties :P

(dit is een vliegend topic :D)

Professioneel Hyves-weigeraar

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:04

botoo

💀 too old to die young

Spinner, je hebt (helaas) helemaal gelijk.
Er blijven hele volkstammen foutief modereren, velen voelen zich geroepen om met een bruine tong langs de reacties te gaan, en word gemodereert op persoonlijke voorkeur i.p.v. inhoudelijk naar de posts kijken :/

Om dergelijke massieve draden op een correct peil te krijgen is een peloton goed werkende moderators nodig, en aangezien de reacties bij de polls doorgaans niet al te belangrijk/interessant zijn blijken de meeste (serieuze) moderators daar niet zo'n hoge prioriteit aan te hangen.

Zelf spendeer ik mijn tijd ook liever in tech-draadjes, maar dit draadje verdient idd wel wat aandacht.

Ik heb het wel vaker gemeld, maar de meeste polls lenen zich nauwelijks voor zinvolle reacties en mogen wmb reactie-vrij gemaakt worden.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
Zoals botoo al zegt is het modereren vaak onderhavig aan de grillen van de moderator's mening. Is iemand het met een reaktie eens, dan zal vaak snel een pluspuntje gegeven wordem, en bij een reaktie waar men negatief tegenover staat heeft men blijkbaar snel het idee dat men aangevallen wordt, en deelt men een troll/flamebait/overbodig uit.

Bij polls zou de oplossing kunnen zijn het reactie vrij maken van draadjes zoals botoo al zegt, een andere optie zou het vastzetten van de score kunnen zijn op bijvoorbeeld 1, en alleen een adje de mogelijkheid geven om reacties te voorzien van een eventueel negatieve moderatie, hoewel je daarmee wel een grotere druk op de schouders van de adjes legt.
Hierin kunnen meerdere dingen worden bedacht, maar dat de moderaties in dat soort draadjes soms niet klopt is gewoon een feit. Hoe wij je in ieder geval kunnen helpen is als jij een draadje in TMF start, en ons daar attendeert op het draadje. Er lopen/rollen (;)) hier verschillende mensen rond je graag helpen om het draadje op een acceptabeler niveau te krijgen :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11-10 09:23

Jaymz

Keep on moving !

*Zucht, dit is echt vermoeiend.

Alles wat ik wilde zeggen is al in tweevoud gezegd