Wat vind je van het nieuwe Tweakers.net?
Wow, hele verbetering. Strak werk! (42.1%)
Mwah, lauwe ontvangst bij mij (21.2%)
De nieuwe functionaliteit is goed, maar de vormgeving staat me niet aan (13.3%)
Bah, wat een fiasco. Zelfs de oude layout was beter! (12.3%)
Matig, dit had beter gemoeten
(8%)
Geen mening (3.1%)
Stemmen: 14467 - Reacties: 271
-------------
Prachtige poll, met een prachtige uitslag .. alleen ...
Kijk je de berichten onder femme's aankondiging/verslag over de vormgeving, valt het erg op dat de meer negatieve replies naar benee zijn gemodereerd. Terwijl de uitslag van de poll duidelijk laat zien dat méér dan de helft van de voters de nieuwe lay-out niet zo fantastisch vinden.
Waar ik er ondermeer ook 1 van ben.
Mijn 'klacht' betreft hier de breedte waarop Tweakers is uitgevoerd. Ik ben van mening dat zeker 80% van internettend nederland gebruik maakt van een hogere resolutie dan 800*600.
Al met al moet ik toch tot de slotsom komen dat er velen zijn die corrupt modereren, dat iemand toevallig niet jouw mening deelt, is nog geen reden om zijn post de grond in te boren.
Gezien de vrolijke toon in de zichtbare replies, op niveau 1, is het net of tweakend nederland de lay-out geweldig vindt, beetje vreemd, is 't niet ? met die poll d'r naast.
Wow, hele verbetering. Strak werk! (42.1%)
Mwah, lauwe ontvangst bij mij (21.2%)
De nieuwe functionaliteit is goed, maar de vormgeving staat me niet aan (13.3%)
Bah, wat een fiasco. Zelfs de oude layout was beter! (12.3%)
Matig, dit had beter gemoeten
Geen mening (3.1%)
Stemmen: 14467 - Reacties: 271
-------------
Prachtige poll, met een prachtige uitslag .. alleen ...
Kijk je de berichten onder femme's aankondiging/verslag over de vormgeving, valt het erg op dat de meer negatieve replies naar benee zijn gemodereerd. Terwijl de uitslag van de poll duidelijk laat zien dat méér dan de helft van de voters de nieuwe lay-out niet zo fantastisch vinden.
Waar ik er ondermeer ook 1 van ben.
Mijn 'klacht' betreft hier de breedte waarop Tweakers is uitgevoerd. Ik ben van mening dat zeker 80% van internettend nederland gebruik maakt van een hogere resolutie dan 800*600.
Al met al moet ik toch tot de slotsom komen dat er velen zijn die corrupt modereren, dat iemand toevallig niet jouw mening deelt, is nog geen reden om zijn post de grond in te boren.
Gezien de vrolijke toon in de zichtbare replies, op niveau 1, is het net of tweakend nederland de lay-out geweldig vindt, beetje vreemd, is 't niet ? met die poll d'r naast.