dion_b schreef op 18 september 2002 @ 10:27:
Tja, het logotje van shop.tweakers.net zou een vooruitgang zijn tov de huidige henk-loze situatie, maar gekuised en ont-tripped zou het toch afdoen aan de herkenbaarheid.
het typische is dat zo'n thread opgestart wordt in de HK, en de HK fungeert wmb als broeihok van 'HENK'-manie; nu is mijn idee dat de HK allerminst standplaats van de doelgroep IT-professionals is sterker nog, ik vermoed dat daar eerder de 16-jarige msn-ende scholiertjes rondlopen.
een terugkeer van een tweaky zoals in shop.tweakers lijkt me passend, een beeldmerk ontbreekt inderdaad (en de tekst tweakers.net ziet er ook niet echt 'jofel' uit)
maar ik denk dat dde FP en Tnet als serieuse nieuwssite an sich zich beter enigszins kan distantieren van de 'chat'-uitstraling die die smilie heeft.
ik vermoed dat het grootste deel van de bezoekers in de HK enkel de FP bezoekt voor wat kortzichtig geflame tegen amerikanen of te melden dat ze KaZaA-lite gebruiken, maar weinig toevoegt.
Juist dat gezever over de vormgeving, alsof het 'hun' Tnet is, daar erger ik me aan, zeker aangezien mensen die dat doen mij niet bekend zijn als erg toevoegende gebruikers:
een kwantitatieve groei van pageviews heeft Tnet absoluut niet nodig, dat verhoogt enkel de bandbreedte kosten die sponsoren moeten ophoesten, belangrijk wordt het een kwalitatieve groeisprong te maken, en als ik iets 'kwalitatief' noem, denk ik niet aan het gekwebbel in de HK.
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen