Het "Slechte Hardeschijven" Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• NightOwlNL
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 14:49
Geef in dit topic typenummer en motivatie van welke harde schijven je niet moet kopen

flames zoek ik niet dus onderbouw even duidelijk wat het probleem met deze schijf is zonder merken af te kraken

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Seagate Barracuda II 30GB. ding is gewoon een slechte serie, heb er nu 6 kapot gehad :(
Seagate heeft me nu een Barracuda IV gestuurd, ding werkt geweldig.

Alles met de LCT van Quantum. heb veel van deze schijven kapot zien gaan, vandaar dat ik die niet snel zou kopen. (vooral de quantum corona's heb ik veel dode van meegemaakt).

Verwijderd

Ik denk zelf dat een search op harddisk je toch al heel veel goede/slechte ervaringen van gebruikers op zal leveren. Vooral de IBM's komen niet zo goed uit de bus, zie het topic van HlpDsK ;)

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:01

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Seagate 8,4gb....mechanical failure na 4 maanden :( wel goede service daarna, maar toch

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• NightOwlNL
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 00:18:
Ik denk zelf dat een search op harddisk je toch al heel veel goede/slechte ervaringen van gebruikers op zal leveren. Vooral de IBM's komen niet zo goed uit de bus, zie het topic van HlpDsK ;)
ik wil graag alles in 1 topic
THW Arie schreef op 18 september 2002 @ 00:18:
Seagate 8,4gb....mechanical failure na 4 maanden :( wel goede service daarna, maar toch
fabrikagefout (hele serie) of exemplarische fout? (alleen die van jou defect)

Verwijderd

Ik denk dat je idd alleen maar een flame-discussie gaat krijgen.
en dat hadden we toch wel een beetje achter ons gelaten??
serienummers van de kapotte/ slechte schijven heb ik niet, die liggen namelijk weer bij de fabriek!

• E-RIC
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 29-03 17:58
De IBM 75GXP serie is wel bekend als zeer slecht. Ik had er ook eentje van 30GB en die is ook al weg. Ik geloof dat (bijna) niemand nog een schijf uit die serie heeft draaien....

• NightOwlNL
Verwijderd schreef op 18 september 2002 @ 00:26:
Ik denk dat je idd alleen maar een flame-discussie gaat krijgen.
en dat hadden we toch wel een beetje achter ons gelaten??
serienummers van de kapotte/ slechte schijven heb ik niet, die liggen namelijk weer bij de fabriek!
als je kapotte hardeschijven hebt kun je dan in iedergeval het nummer opgeven, en flames krijg je niet als dit gewoon als een serieus topic gezien word...

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 16:01

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

MR_WAZOO schreef op 18 september 2002 @ 00:21:
fabrikagefout (hele serie) of exemplarische fout? (alleen die van jou defect)
Zover ik weet exemplarisch.

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

• NightOwlNL
E-RIC schreef op 18 september 2002 @ 00:27:
De IBM 75GXP serie is wel bekend als zeer slecht. Ik had er ook eentje van 30GB en die is ook al weg. Ik geloof dat (bijna) niemand nog een schijf uit die serie heeft draaien....
wat was de fout en had je de fout kunnen voorkomen??

Verwijderd

WD 40GB 7200, die was bij mij na 8 maanden naar de ouwehoer, bad sectors, daarvoor ook meerdere wd gehad die allemaal hetzlefde gesneuveld zijn. Nu heb ik 2 x maxtor 40gb liguid schijven en hoop dat die het langer doen

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Verwijderd schreef op 18 September 2002 @ 00:18:
Ik denk zelf dat een search op harddisk je toch al heel veel goede/slechte ervaringen van gebruikers op zal leveren.

Precies..

En verder moet je gewoon geluk hebben met een harddisk (of liever gezegd geen pech).

Er worden niet echt hele slechte dingen gemaakt, en elk merk heeft wel uitval.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.